اسباب کشی منزل در اصفهان کار بسیار سختی است. وقتی به راهنمای نهایی حرکت نگاه می کنید، به جای درستی آمده اید. این خوب است زیرا وقتی یک رویداد استرس زا رخ می دهد، خانه از مقیاس خارج می شود. سال گذشته، کارگزار املاک و مستغلات آنلاین نقل مکان را استرس زاترین رویداد در زندگی خود عنوان کردند و 40 درصد از پاسخ دهندگان گفتند که آنها استرس زاترین تجربه در بین هر تجربه روزمره ای هستند که می توانند تصور کنند. طلاق (34٪)، زایمان (31٪) و ازدواج (25٪) آزاردهنده ترین رویدادها بودند، به طوری که 60٪ از صاحبان خانه گفتند که به دلیل ناتوانی در حرکت به تعویق افتاده اند.

اما نگران نباشید: 62٪ نه تنها فکر می کنند که حرکت آنها را شادتر می کند، بلکه ما باربری در اصفهان را آسانتر کرده ایم. این راهنمای کاملاً تحقیق شده شامل همه چیز است (و منظور ما همه چیز است) ما می توانیم به شما کمک کنیم حرکتی روان و بدون دردسر داشته باشید. 50 پله وجود دارد که همگی شماره گذاری شده اند، پس به راه خود ادامه دهید و به زودی در آن طرف خواهید بود و با خوشحالی در خانه جدید خود مستقر خواهید شد.

فهرست مطالب

برنامه ریزی  صحیح برای اسباب کشی

خانه جدید خود را اندازه گیری کنید

قبل از حرکت ببینید چه چیزی شما را خوشحال می کند

اهدای لباس های ناخواسته به خیریه

فهرست ابزارها و خدمات مورد نیاز برای اسباب کشی

تمام مواردی را که باید جدا و حذف شوند فهرست کنید

فرش، پرده و لوازم ضروری مورد نیاز را سفارش دهید

مواد بسته بندی را سفارش دهید و بسته بندی را دریافت کنید

نتیجه ای از اسباب کشی و خدمات مورد نیاز آن

فهرست تصاویر

حمل اثاثیه منزل 1دیگر نگران دردسر های اسباب کشی نباشید

حمل اثاثیه منزل 2 حمل و نقل بدون خسارت

حمل اثاثیه منزل 3 حتی بعد از جابجایی ما به شما کمک میکنیم

عنوان اسباب کشی منزل در اصفهان
نویسنده یلدا خطائی محمدآبادی
دپارتمان اوج شید
تعداد کلمات 1588 کلمه
زمان مطالعه 16 دقیقه

برنامه ریزی  صحیح برای اسباب کشی منزل در اصفهان

به قول معروف: اگر برنامه ریزی نکنی، برای شکست برنامه ریزی می کنی. بنابراین ابتدا لپ تاپ یا تبلت خود را بردارید (دفترچه یادداشت یا تقویم و خودکار اگر به روش قدیمی دوست دارید). همه چیز در این راهنما برای شما صدق نمی کند. بنابراین به نکات و زمان بندی هایی که اعمال می شود توجه داشته باشید.

داشتن فهرست و برنامه کامل از هر کاری که باید انجام دهید، سطح استرس شما را کاهش می‌دهد و باعث می‌شود کنترل بیشتری بر موقعیت داشته باشید. لپ تاپ و تبلت با برنامه تقویم باز است. اقدامات خود را از قبل با دقت برنامه ریزی کنید – این به شما اعتماد به نفس و آرامش می دهد. در ادامه حمل اثاثیه منزل 1 را مشاهده فرمایید.

خانه جدید خود را برای اسباب کشی منزل در اصفهان اندازه گیری کنید

قبل از شروع برنامه ریزی برای نقل مکان، باید بدانید که چه چیزی برای خانه جدید شما مناسب است – بنابراین یک بازدید رزرو کنید و یک متر نوار بگیرید. اگر خانه جدید شما دارای درب ورودی باریک، راهروهای باریک یا راه پله های باریک یا مارپیچ است. مبلمانی مانند مبل سه نفره ممکن است مناسب نباشند. امیدواریم که شما قبلاً یک پلان طبقه داشته باشید، اما به شما نمی گوید که درها، پنجره ها یا پله های شما چقدر عرض دارند. بنابراین بازدید و اندازه گیری خود ضروری است.

حمل اثاثیه منزل 1دیگر نگران دردسر های اسباب کشی نباشید

بهتر است این مورد را درست قبل از اسباب کشی منزل در اصفهان ببینید تا بتوانید این اقلام را بفروشید یا هدیه دهید. شما نمی خواهید در روز جابجایی وسایل را روی چمن جلویی بگذارید. همچنین محل دقیق مبلمان خود را در خانه جدید در نظر بگیرید. اگر در حال کوچک کردن هستید و اولین نفر هستید، باید موارد اضافی را حذف کنید. همچنین در صورت نیاز از این فرصت برای خرید پرده، کرکره یا فرش جدید استفاده کنید.

قبل از حرکت ببینید چه چیزی شما را خوشحال می کند

گفتن آسان تر از انجام دادن است. ما به دارایی‌های خود وابسته می‌شویم و فکر می‌کنیم که نمی‌توانیم بدون آنها زندگی کنیم. بنابراین، بهترین راه برای جدا کردن خود از برخی موارد بسیار محبوب چیست؟ شما سه گزینه در اسباب کشی منزل در اصفهان دارید. اگر زمان دارید و مدتی است نقل مکان نکرده اید، می توانید با فروش اقلام دست دوم درآمد کسب کنید. با این حال، اگر فقط می خواهید آن را به سرعت از خانه بیرون بیاورید، آن را ارتقا دهید یا به خیریه اهدا کنید. وقتی صحبت از غذاهای ناسالم می شود، اقلام فاسد نشدنی را به بانک مواد غذایی محلی خود اهدا کنید. سپس به حمل اثاثیه منزل 2 دقت کنید.

اهدای لباس های ناخواسته قبل از اسباب کشی منزل در اصفهان به خیریه

اگر اقلامی که می‌دهید شکننده، غیرجذاب هستند، ارزش فروش مجدد ندارند، و احتمالاً هیچ کس دیگری آنها را نمی‌خواهد، آنها را دور بیندازید – اما ابتدا همه راه‌های دیگر را امتحان کنید. لباس های پاره شده و چوب لباسی های ناخواسته را به سطل بازیافت ببرید و باتری ها را در سوپرمارکت بازیافت کنید. شما نمی خواهید جلسه بی نظمی خود را فقط برای اینکه بفهمید فراموش کرده اید اتاق زیر شیروانی را تمیز کنید به پایان برسانید. این مناطق بسیار مهم هستند زیرا ما تمایل داریم همه زباله ها را در آنها جمع کنیم.  بنابراین برای تمیز کردن آنها وقت بگذارید. اگر نمی خواهید خودتان بالا بروید و انبار را تمیز کنید.

اکنون هنگام باربری در اصفهان  زمان سفارش برچسب های کلید در رنگ های مختلف است تا بتوانید کلیدهای قدیمی خود را به خریداران خود برچسب بزنید  و در نهایت کلیدهای جدید را برای خود انتخاب کنید. اگر قبلاً این کار را نکرده‌اید، یک فایل جعبه برای خریدار خود دریافت کنید تا بتوانید تمام دستورالعمل‌ها و راهنماهایی را که یادداشت کرده‌اید مرتب نگه دارید.

حمل اثاثیه منزل 2 حمل و نقل بدون خسارت

فهرست ابزارها و خدمات مورد نیاز برای اسباب کشی منزل در اصفهان

هر راهنمای خانه سیار که قابل ذکر است، لیست تماسی از خدمات، امکانات و سازمان های زیر را در اختیار شما قرار می دهد. اما نیازی نیست آنها را لغو کنید یا آدرس جدید خود را به آنها بگویید. با این حال، بهتر است حجم کار را از قبل بدانید تا بتوانید زمان کافی برای آن در نظر بگیرید. تمام جزئیات تماس آنها – آدرس ها، شماره تلفن ها و آدرس های ایمیل را بررسی کنید. در صورت وجود، لطفاً شماره مشتری، شماره مرجع یا شماره خط مشی خود را نیز اضافه کنید. یک آپارتمان درست همانطور که از یک آپارتمان نقل مکان می کنید، باید مطمئن شوید که سفارش ثابت خود را لغو کرده اید.

تمام مواردی را که باید جدا و حذف شوند فهرست کنید

برای به دست آوردن تصویر واضحی از حجم کاری آینده، تمام مواردی را که باید حذف شوند (مثلاً تختخواب، کمدهای ایستاده، کمدهای دراور و غیره) فهرست کنید. با این حال، اگر شما کسی نیستید که این کار را انجام دهید، تصمیم بگیرید که از چه کسی اسباب کشی منزل در اصفهان را بخواهید. این می تواند یکی از اعضای خانواده یا یک پیمانکار باشد که می توانید لیستی از موارد را برای آنها ارائه دهید تا بعداً با آنها برخورد کنید. یا می توانید آن را به سرویس حذف خود اضافه کنید.

فرش، پرده و لوازم ضروری مورد نیاز را سفارش دهید

آیا فروشنده شما فرش یا پرده را ترک می کند؟ شاید نه، یا فقط می خواهید آنها را جایگزین کنید؟ برای اطمینان از رسیدن آنها قبل از خروج، باید آنها را حداقل چهار هفته قبل از تکمیل خرید خود سفارش دهید. در اینجا به حمل اثاثیه منزل 3 توجه ویژه کنید.

مواد بسته بندی را سفارش دهید و بسته بندی را دریافت کنید

بخشی از استرس اسباب کشی منزل در اصفهان این است که احساس کنید کارهای زیادی برای انجام دادن دارید و زمان کافی برای انجام آن ندارید. اگر زود بسته بندی کنید، احساس ترسناک تمام شدن زمان را کاهش می دهید. ما همچنین تمایل داریم مدت زمانی را که برای بستن چمدان‌هایمان طول می‌کشد دست کم بگیریم. بنابراین وقتی مطمئن شدیم در حال حرکت هستیم، باید هر چه زودتر شروع کنیم. البته، بسیاری از خدمات جابجایی یک “بسته کامل” را ارائه می دهند که در آن همه چیز را با هزینه اضافی برای شما بسته بندی می کنند.

حمل اثاثیه منزل 3 حتی بعد از جابجایی ما به شما کمک میکنیم

نتیجه ای از اسباب کشی منزل در اصفهان و خدمات مورد نیاز آن

بسیاری فکر میکنند باربری در اصفهان  کاری بسیار کسل کننده و دشوار است. ولی دیرین بار تمامی خدمات را بدون هیچ آسیبی برای شما انجام میدهد. پیدا کردن شرکتی که بتوان به آن اعتماد کرد سخت است ولی شرکت اسباب کشی منزل در اصفهان ما اعتبار زیادی دارد. اگر میخواهید باعث تسریع روند اسباب کشی شوید باید مقدمات آن را آماده کرده و تا حدی لوازم بسته بندی را آن را فراهم کنید.

سوالات متداول:

  1. چه چیزی سطح استرس شما را کاهش می‌دهد و باعث می‌شود کنترل بیشتری بر موقعیت داشته باشیم؟

داشتن فهرست و برنامه کامل از هر کاری که باید انجام دهید.

  1. برای به دست آوردن تصویر واضحی از حجم کاری آینده چه کاری باید انجام دهیم؟

تمام مواردی را که باید حذف شوند (مثلاً تختخواب، کمدهای ایستاده، کمدهای دراور و غیره) فهرست کنید.

  1. کدام مناطق برای تمیز کاری اسباب کشی مهم هستند و چرا؟

اتاق زیر شیروانی زیرا ما تمایل داریم همه زباله ها را در آنها جمع کنیم، بنابراین برای تمیز کردن آنها وقت بگذارید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *