باربری در اصفهان - شیوه ها و کمپانی های باربری

باربری در اصفهان - روش ها و کمپانی های باربری - صدرابار


باربری در اصفهان یکی از خدماتی است که سعی در برطرف کردن چالش حمل کالا انبوه بوده! که این مسئله را نمی توان به صورت انفرادی و با خودروهای شخصی سواری انجام داد! چون اینکار نیرو متخصص خود و اتومبیل مخصوص باربری را لازم دارد تا حمل بار به نحو احسن صورت گیرد! بدون وارد شدن کوچکترین زیان به محموله مانند حمل بار با نیسان باری. با توجه به ازدیاد جمعیت جامعه و در پی آن تقاضای بالای جابه جایی و توسعه سامانه حمل و نقل! و فعالیت کمپانی اتوبار در کشور به یک عمل بسیار اساسی مبدل شده است. کمپانی حمل بار یک شخصیت حقوقی است که عملیات حمل بار و اسباب خانه را بر دوش دارد.

کمپانی های باربری در اصفهان بر حسب معمول برای فعالیت از انجمن های باربری اتحادیه ها یا ارگان های دولتی! مثل وزارت راه و یا راهداری جواز فعالیت دریافت می‌‌کنند.

فهرست تصاویر :

باربری 1 روش های حمل بار

باربری 2 حمل بار جاده ای

باربری 3 حمل بار بین المللی هوایی

تعریف لغوی و عامیانه باربری و شناخت بهتر نسب به آن

در یک تعریف مختصر باربری یعنی جابه جایی وسایل یا لوازمی از محلی به محل دیگر است. در قدیم همین کار توسط خود افراد به صورت مستقل انجام می ‌شد که باید بار را جعبه پیچ! و با اتومبیل شخصی یا قرضی از مکان فعلی به مکان جدید جابه جا می‌ کردند! که کار دشوار و کسل کننده ای بود. با ظهور بنگاه های باربری دیگر احتیاجی به مشقت و نگرانی بسیار در حمل بار نیست و بهترین باربری اصفهان! به آسانی می ‌تواند لوازم و وسایل شما را جعبه بندی کرده و با ایمنی بالا جابه جا کند. امروزه حمل بار به یک صنعت مبدل شده است! و به ارگانی که حمل و نقل موجود زنده‌ یا هر مدل اشیا را انجام دهد باربری ‌گویند.

اجناس ، حیوانات  و انسان را از یک موقعیت مکانی به یک موقعیت دیگر جابه جا می‌‌کنند. باربری در اصفهان یکی از برترین پارت های مهم در زمین حمل بار کشور است. همانگونه که گفتیم کمپانی اتوبار مسئولیت  کالا از نقطه M به N  و حمل بار با نیسان باری را بر دوش دارد. اغلب حمل بارهایی که در سطح استان اصفهان کار می ‌کنند مشاهده می کنید کمپانی نیستند! و به شیوه آفیس حمل بار مدیریت می ‌شوند و در سازمان ثبت شرکت ها وجود ندارند.

توجه کنید اگر شما بخواهید به صورت بین شهری به صورت حمل بار با نیسان باری کار کنید! احتیاج به ثبت کمپانی حمل بار بین شهری دارید اما برای حمل بار در حیطه شهر یا یک ناحیه! از شهر مثلا باربری شاپور اصفهان لزومی به ثبت کمپانی باربری و گذراندن ضوابط سخت آن نیست.

برای مشاهده باربری 1 اینجا کلیک کنید.

کمپانی های حمل بار چه خصوصیت و ویژگی هایی دارند

کمپانی های اتوبار به معنی کمپانی هایی که جابه جایی لوازم شما را از محلی به محلی دیگر به طوری که حمل بار با نیسان باری که به گروه های گوناگونی دسته بندی می‌ شوند که در ادامه به توضیح پرداخته ایم.

  • کمپانی های اینترنشنال جابه جایی : وسایل و لوازم را از کشوری به کشور دیگر منتقل می کنند.
  • کمپانی های داخلی جابه جایی : ابزار و کالا را از درون یک کشور منتقل می ‌کنند. برای انتقال کالا و وسایل راه‌ های گوناگونی نظیر آبی ، ریلی ، هوایی و خاکی مثل باربری اصفهان تریلی وار که شما با در نظر گرفتن فاصله راهی که در پیش دارید می توانید یکی از این شیوه ها را برای جابه جایی لوازم خود انتخاب کنید. این دسته شامل مواردی می باشد که توضیحات آن به شرح ذیر است :
  • حمل و نقل ریلی : موقعی که باربری در اصفهان با قطار یا دیگر وسایل ریلی صورت گیرد به آن جابه جایی ریلی می گویند.
  • حمل و نقل هوایی : هنگامی که حمل بار از بهترین باربری اصفهان با هواپیما و از طریق خطوط هوایی صورت گیرد به آن جابه جایی هوایی گفته می شود.
  • حمل و نقل زمینی : اغلب کالاها و بارها از این روش منتقل می شوتد. زمانی که باربری از طریق جاده‌ها مثلا حمل بار با نیسان باری صورت گیرد جابه جایی زمینی گویند.

باربری در اصفهان - روش های حمل بار

باربری در اصفهان – روش های حمل بار – صدرابار

باربری 1 روش های حمل بار

از انواع دیگر کمپانی های اتوبار می ‌توان به گزینه های زیر اشاره کرد

  • باربری محموله های ویژه و ترافیکی
  • باربری دارو
  • باربری لوازم خانه
  • باربری مواد خراب شدنی

برای مشاهده باربری 2 اینجا کلیک کنید.

مدل اول کمپانی حمل بار از نوع اتوبار شهری

به آفیسی گفته می ‌شود که در حیطه یک استان یا شهر در زمینه باربری فعالیت می ‌کند مانند باربری شاپور جدید اصفهان. بیشتر فعالیت کمپانی های اتوبار شهری یا جابه جایی اسباب خانه هست. علاوه بر جابه جایی اسباب خانه سرویس های جعبه بندی و فرستادن کارگر کمکی هم! از طریق این کمپانی ها صورت می گیرد. اغلب کاربران این اتوبارها مستاجر نشین ها هستند که قصد دارند اثاثیه خود را! از یک سمت شهر به سمت دیگر شهر به صورت حمل بار با نیسان باری منتقل کنند. در شهر اصفهان تقریبا 300 اتوبار شهری وجود دارد.

باربری در اصفهان - حمل بار جاده ای

باربری در اصفهان – حمل بار جاده ای – صدرابار

باربری 2 حمل بار جاده ای

مدل دوم کمپانی حمل بار از نوع اصفهان به شهرستان

بعضی کمپانی ها هم وجود دارند که حیطه کاری آنها از یک شهر جلوتر می‌ رود و حمل و نقل ما بین دو شهر یا استان یا در اصطلاح حمل و نقل بین استانی یا شهری با حمل بار با نیسان باری را انجام می ‌دهند. به این گونه شرکت ‌ها ، کمپانی های اتوبار داخلی یا کمپانی حمل بار اصفهان به شهرستان گفته می ‌شود.

در مقابل کمپانی باربری بین شهری اصفهان شرکت حمل باری وجود دارد که درون یک استان یا شهر جواز فعالیت دارد! و بر حسب معمول بر روی خودرو های حمل بار لوگو و علامت  کمپانی حمل بار درج می‌ شود! اما خودروهای آن جواز خروج از شهر و بین شهری را ندارد. فقط اتومبیل های ترمینال که وابسته به کمپانی حمل بار اصفهان به شهرستان است جواز رفتن به جاده را دارد. تفاوت باربری بین شهری اصفهان با کمپانی حمل بار شهری در این است که این کمپانی های اتوبار بیرون شهری قادر هستند که بارنامه صادر کنند. که این امکان توسط دولت به آنها داده شده است. اکثر باربری بین شهری اصفهان در ترمینال قرار دارند.

شما می ‌توانید لیست باربری اصفهان به شهرستان را در سایت ملاحضه فرمایید. برخی از کمپانی های حمل بار بین شهری اختصاصی خرده بار حمل می کنند! که به آنها باربری تخلیه بار یا خرده بار می گویند! و با عبارت باربری خرده بار اصفهان می توانید آنها در فضای گوگل سرچ کنید.

برای مشاهده باربری 3 اینجا کلیک کنید.

مدل سوم کمپانی حمل بار از نوع بین المللی

اگر بخواهید که یک کالا را به یک کشور خارجی صادر کنید یا اسباب خود را Send کنید! باید از یک کمپانی اتوبار بین المللی استفاده کنید. کمپانی های حمل بار بین المللی در سه گروه هوایی ، دریایی و زمینی فعالیت دارند. با توجه به فوکس ما در این مقاله بر روی جابه جایی اجناس زمینی شامل جاده ای و شهری است! و از انواع هوایی و دریایی و زمینی  چشم خواهیم پوشید. این مطلب تنها شرح تکراری در خصوص قوانین گرفتن جواز یا تاسیس کمپانی های اتوبار جاده‌ای مثل نیست. لیک مقصود ما شناساندن بهترین باربری اصفهان و شیوه فعالیت آن در چارچوب این مقاله است.

باربری در اصفهان - حمل بار بین المللی هوایی

باربری در اصفهان – حمل بار بین المللی هوایی – صدرابار

باربری 3 حمل بار بین المللی هوایی

آژانس حمل بار چیست و خصوصیت و ویژگی های آن کدامند

بنگاه حمل بار اسمی است که اغلب به کمپانی های اتوباری که وظیفه بنگاه اتوبار ارسال و دریافت اجناس! از فروشگاه و بازار به شهرستان است که در این عرصه فراوانی در کشور هزینه مناسب و مزیت بنگاه های حمل بار از این مدل است.

راه اندازی و تاسیس شرکت حمل بار و باربری

برای راه اندازی ابتدا باید یک کمپانی در سازمان ثبت شرکت ها ایجاد کنید. پس از آن احتیاج به جواز از انجمن حمل بین شهری هستید. زمانی که می خواهید در سامانه ثبت کمپانی ها مدارک ثبت کمپانی را پر کنید! موقعی که به مسئولیت جابه جایی اشاره می ‌کنید باید جواز حمل محموله خود را نشان دهید! در غیر این صورت امکان ثبت کمپانی وجود ندارد. بعد از اینکه کمپانی حمل بار را ثبت کردید باید از ارگان  حمل و نقل جاده ای  و راهداری! جواز کمپانی جابه جایی داخلی اجناس را دریافت کنید پس از آن می ‌توانید از انجمن حمل بار بین شهری! جواز اصناف را دریافت کنید.

شما برای تاسیس یک کمپانی حمل بار باید سه پارامتر زیر را داشته باشید :

  • دارایی حدقل 10 میلیارد ریال
  • فضایی با متراژ زیاد برای پارکینگ کامیون ها
  • آفیس فروش

نتیجه گیری که از سخنان گفته شده در مقاله می شود گرفت

این روزها دیگر صحبت از حمل و نقل اسباب و اثاثیه از یک مکان به مکان دیگر در سطح بین شهری یا شهری و یا حمل و نقل کشوری که مسافت های طولانی دارند مطرح نیست و چالش با اهمیت تری یعنی کیفیت سرویس ها مورد توجه است نه کمیت. اینکه شرکت باربری با چه خدماتی و کیفیتی وسایل شما را جابه جا کند بسیار مهم است. بر پایه استنتاج کلی می توان گفت این روزها کمپانی های حمل بار مانند سایر کمپانی های خدماتی به جز جابه جایی لوازم شما کارهایی از قبیل مشاوره در زمینه جعبه بندی کردن اسباب شما و چیدن اثاثیه در منزل جدید و … را بر دوش دارد و مسئولیت انجام دادن آنها را به صورت درست و اصولی  بر عهده دارد تا احتیاج های کاربران را پاسخگو باشد.

سوالات متداولی که بعد از خواندن مطالب به ذهنتان خطور می کند

  1. دو گروه اصلی شرکت های حمل بار چیست ؟ شرکت داخلی و خارجی باربری
  2. انواع روش حمل و نقل شرکت های داخلی باربری را نام ببرید ؟ ریلی و هوایی و زمینی
  3. شرایط تاسیس شرکت باربری شامل چه مواردی می باشد ؟
  • دارایی حدقل 10 میلیارد ریال
  • فضایی با متراژ زیاد برای پارکینگ کامیون ها
  • آفیس فروش

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *