خودرو های باربری - باربری در اصفهان

خودرو های باربری - باربری در اصفهان صدرا بار


باربری در اصفهان بسیار مهم است. کامیون ها بر اساس عوامل مختلفی از جمله روش تخلیه، نوع اتصال مخزن به تراکتور، نوع لاستیک و … دسته بندی می شوند و هر کدام دارای ویژگی های منحصر به فردی هستند. در این مقاله از وب سایت صدرا بار شما را با انواع کامیون ها آشنا می کنیم.

عنوان باربری در اصفهان
نویسنده علی فکریان
دپارتمان اوج شید
تعداد کلمات 1513 کلمه
مدت زمان مطالعه 15 دقیقه

فهرست مطالب

کامیون ها و خودرو های باربر به چند نوع تقسیم می شوند؟

کامیونت ها، هوشمند و برای جابجایی تجهیزات مناسب هستند

تریلر، وسایل نقلیه محبوب برای جابجایی های سنگین و بزرگ

کامیون های باری را بر اساس نوع مکان مرتب کنید

کامیون های مناسب برای حمل مصالح ساختمانی و صنعتی

تانکر وسیله نقلیه ای برای جابجایی و حمل سوخت و کلیه مایعات

نتیجه گیری: کدام کامیون برای جابجایی بار من مناسب است؟

سوالات متداول در مورد انتخاب کامیون مناسب برای مشاغل مختلف

فهرست تصاویر

خودرو باربر 1وانت نیسان

خودرو باربر 2جفت محور

خودرو باربر 3تانکر

کامیون ها و خودرو های باربر به چند نوع تقسیم می شوند؟

هزینه اسباب کشی در شهرهای بزرگ متفاوت و بالاتر از شهرهای کوچک است. “انواع واگن های باری” کدامند؟ کشتیرانی یکی از سودآورترین و موفق ترین صنایع در هر کشوری است که می توانیم به آن اعتماد کنیم. به یک وسیله نقلیه مناسب برای حمل و نقل مناسب وسایل خودمان نیازمندیم. از وسایل نقلیه ای مانند وانت های سبک نیز در ترافیک بین شهری استفاده می شود. اسباب کشی بستگی به دفعات سفر از مبدا تا مقصد دارد. وبسایت sadraabar.ir ارائه دهنده بهترین خدمات باربری در استان اصفهان می باشد.

  • وانت بار پیکان

وانت یکی از مناسب ترین وسایل نقلیه برای حمل بارهای سبک است. اگر با مقدار کمی وسایل حرکت می کنید، بهترین گزینه انتخاب ماشین است. زیرا آسان و سریع است.

  • وانت نیسان

خودروی “نیسان” می تواند تا 2 تن بار حمل کند. باربری در اصفهان با هر نوع حمل و نقل قابل انجام است. وانت هایی با شاسی و ساختار قوی مانند زامیا نیز در رده وانت نیسان قرار می گیرند. سال هاست که زامیاد به عنوان یکی از اتوبوس های کوچک نیسان شناخته می‏شود که در ایران طرفداران زیادی دارد. نمونه ای از خودرو نیسان وانت را در خودرو باربر 1 مشاهده میکنید.

کامیونت ها، هوشمند و برای جابجایی تجهیزات مناسب هستند

ظرفیت این کامیون ها بیشتر از وانت های نیسان است که به آن ها «کوسه» نیز می گویند. ظرفیت بار کامیون از 3 تا 6 تن است. اسباب کشی با استفاده از کامیون کمتر از اجاره یک ون معمولی است. برای مطالعه حمل و نقل بار به سایت sadraabar.ir  مراجعه کنید.

خودرو باربر 1وانت نیسان

نیسان - باربری در اصفهان

نیسان – باربری در اصفهان صدرا بار

  • کامیون های تک محور

برخی از کامیون ها دارای یک محور در انتهای آن هستند که معمولاً به آن کامیون تک می گویند. ظرفیت این کامیون ها 10 تن است. به آنها کامیون های 10 تنی یا کامیون های تک گویند. باربری در اصفهان با استفاده از بهترین کامیون های باربری پاسخگوی نیاز شماست. هر چه کامیون طولانی تر باشد، راننده ماهرتر است. چون دور زدن در جاده برایشان سخت است. فقط یک راننده حرفه ای می تواند این کار را انجام دهد.

  • کامیون های دو محور

کامیون های دو محور ظرفیت بالاتری نسبت به کامیون های تک محور دارند. با استفاده از خدمات اسباب کشی می توانید در زمان و هزینه خود صرفه جویی کنید. این نوع دارای دو محور عقب است و می تواند تا 15 تن را در خود جای دهد. طول آنها حدود 7 متر است که با نام هایی مانند 10 چرخ و 15 تن نیز شناخته می شوند. نمونه ای از خودرو جفت محور را در خودرو باربر 2 مشاهده می کنید.

تریلر، وسایل نقلیه محبوب برای جابجایی های سنگین و بزرگ

ریل به معنای تجهیزات سنگینی است که قابلیت حمل ماشین آلات دیگر را دارد. احتمالاً واگن هایی را دیده اید که ماشین یا وسایل نقلیه دیگر را حمل می کنند. در شهر یا خیابان ها رانندگی کنید. باربری در اصفهان در هر ساعت از شبانه روز انجام می شود. تریلرها قسمتی به نام کول دارند که به سر یا اسب نیز معروف است.

خودرو باربر 2جفت محور

جفت محور - باربری در اصفهان

جفت محور – باربری در اصفهان صدرا بار

تریلرها نیز مانند کامیون ها انواع مختلفی دارند که می توانند تک محور یا دو محور باشند. تاکسی ها معمولاً بیش از 15 تن بار حمل می کنند. حداکثر بار این نوع خودروها 22 تا 25 تن است. گاری های تیز، گاری های زمینی، گاری های پاس و … از دیگر انواع گاری ها هستند. اسباب کشی در جاهای مختلف متفاوت است.

کامیون های باری را بر اساس نوع مکان مرتب کنید

  • کامیون با فضا

کامیون های بادامک از پرکاربردترین کامیون های ایران هستند. از این نوع برای حمل مواد غذایی مانند برنج، میوه ها، سبزیجات و … استفاده می شود. البته برای حمل مواد و بارهای بزرگ نیز کاربرد زیادی دارد. کامیون های باربری به کامیون هایی گفته می شود که ارتفاع کابین آنها حداقل 1.5 متر از سطح زمین باشد. برای استفاده از خدمات باربری در اصفهان می توانید به وب سایت صدرا بار مراجعه کنید.

  • چرخ ها

ارتفاع سایدکارها کوتاهتر از سایدکارها است. ارتفاع آن را می توان 80 سانتی متر در نظر گرفت. به کامیون های دفع زباله، کامیون های زباله یا کامیون های حمل زباله و تریلر نیز گفته می شود. ماشین بغداد نام دیگری است که به ماشین بزرگ و تیز گفته می شود. یکی از عواملی که بر اسباب کشی تأثیر می گذارد، تعداد افراد موجود برای جابجایی تجهیزات است. لازم به ذکر است که بارگیری با ماشینی به نام لیفتراک برای خودروهای پرسرعت مناسب است. زیرا دیوارهای جانبی آنها باز است و بار از طریق دهانه باز بارگیری و تخلیه می شود.

  • ایلولی یه تیغه

کامیون تخت به کامیونی گفته می شود که نمی توان از آن برای حمل و نقل معمولی بار استفاده کرد. در عوض، کانتینرهای 20 و 40 فوتی برای حمل و نقل و جابجایی استفاده می شود.

کامیون های مناسب برای حمل مصالح ساختمانی و صنعتی

کامیون تخت کامیونی است که سطح بارگیری آن دیوار ندارد. لیفتراک که یکی از انواع کامیون ها می باشد نسبت به سایر کامیون های کف پوش کمتر رایج است. اکثر دستگاه های کف پوش امروزی گاری هایی هستند که برای حمل کالا با لیفتراک استفاده می شوند. برای ارتباط با باربری در اصفهان به سایت sadraabar.ir مراجعه کنید.

  • کامیون سرپوشیده

به آن کامیون و برزنت یا کامیون های سرپوشیده نیز می‏گویند، فضای بارگیری آنها سرپوشیده و به صورت جعبه است. کامیون های سرپوشیده معمولاً برای حمل اثاثیه و وسایل تزئینی استفاده می شوند. زیرا همه اقلام مانند مبلمان، یخچال و غیره. امن خواهد بود.

  • فریگو کامیون

برای داشتن اسباب کشی معقول می‏توانید وسایل و اقلام مهم را با وسایل نقلیه شخصی به مقصد منتقل کنید. همانطور که می دانید از این روش حمل و نقل برای جابجایی و حمل و نقل مواد غذایی استفاده می‏شود. بیشتر غذاها از جمله غذاهای فانتزی و لبنیات باید سرد نگه داشته شوند تا از فساد آن جلوگیری شود. سوپرمارکت های بزرگ محصولات خود را از این کامیون ها تخلیه کرده و در فروشگاه می گذارند. برای انتخاب بهترین اسباب کشی می توانید با صدرا بار تماس بگیرید.

تانکر وسیله نقلیه ای برای جابجایی و حمل سوخت و کلیه مایعات

تانکر یا کامیون تانک به گونه ای ساخته می شود که قسمت بار به شکل مخزن باشد. ساخت مخزن فولادی باعث می شود که مایعاتی مانند آب برای مدت طولانی تغییر رنگ و بو نداشته باشند. مخازن مایع و مخازن سوخت با یکدیگر متفاوت هستند. برای حمل همه این مواد باید از تانکر خود استفاده کنید. نمونه ای از تانکر را در خودرو باربر 3 مشاهده میکنید.

نتیجه گیری: کدام کامیون برای جابجایی بار من مناسب است؟

اجاره یکی از مشاغل خاص و مهم محسوب می شود. کامیون علاوه بر جابجایی مناسب خود کالا، در حمل و نقل با کیفیت نیز بسیار کارآمد است. چون اگر باربری کم باشد تعداد سفرها بیشتر می شود. اگر ماشین بزرگ باشد فضای اضافی زیادی خواهید داشت که به صرفه نخواهد بود. زیرا از پتانسیل کامل خودرو استفاده نمی شود. پس در انتخاب کامیون مناسب دقت کنید. باربری در اصفهان با استفاده از کامیون های مناسب بهترین خدمات حمل و نقل را ارائه می دهد.

خودرو باربر 3تانکر

تانکر - باربری در اصفهان

تانکر – باربری در اصفهان صدرا بار

سوالات متداول در مورد انتخاب کامیون مناسب برای مشاغل مختلف

  • ظرفیت بار وانت نیسان چقدر است؟

پاسخ: ماشین نیسان می تواند 2 تن کالا را حمل کند. اما می توانید اجسام سنگین تری را نیز با این وسیله جابه جا کنید.

  • یک کامیون به چه معناست؟

پاسخ: کامیون های معمولی دارای یک محور در انتهای آن هستند که اغلب به آن کامیون تک می گویند. ظرفیت این نوع کامیون ها حدود 10 تن می باشد. به آنها کامیون های 10 تنی، کامیون های 6 تنی و کامیون های تک نیز می گویند.

  • استفاده از خودروهای کابین چیست؟

پاسخ: کامیون های اتاقی از پرکاربردترین کامیون های ایران هستند. این نوع برای حمل و نقل مواد غذایی مانند برنج، میوه ها، سبزیجات و غیره استفاده می شود. در واقع برای حمل و نقل مواد و بارهای سنگین نیز کاربرد زیادی دارد.

برای مطالعه نحوه صحیح سازماندهی وسایل در کامیون ها به مقاله نکات سازماندهی مراجعه کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *