خودرو های باربری - باربری در اصفهان

خودرو های باربری - باربری در اصفهان صدرا بار


باربری در اصفهان بسیار مهم است. کامیون ها بر اساس موارد مختلفی مانند روش تخلیه، نوع اتصال مخزن و تراکتور، نوع چرخ و … دسته بندی می شوند که هر کدام دارای ویژگی های منحصر به فردی هستند. در این مطلب از صدرا بار شما را با «انواع کامیون» آشنا می کنیم.

عنوان باربری در اصفهان
نویسنده علی فکریان
دپارتمان اوج شید
تعداد کلمات 1696 کلمه
مدت زمان مطالعه 17 دقیقه

فهرست مطالب

کامیون های باربری به چند نوع تقسیم می شوند؟

کامیونت، ظرفیت معقول و قابل قبول برای جابجایی وسایل خانه

تریلر، خودرو محبوب برای جابجایی های سنگین و بزرگ

طبقه بندی کامیون های باربری بر اساس نوع اتاق

کامیون تخت، مناسب برای جابجایی مصالح خام ساختمانی و صنعتی

تانکر، خودرو مناسب برای جابجایی و حمل سوخت و انواع مایعات

نتیجه گیری: کدام خودرو باربری برای انجام کار من مناسب است؟

سوالات متداول در مورد انتخاب خودرو باربر مناسب برای کار های مختلف

فهرست تصاویر

خودرو های جابجایی 1وانت پیکان

خودرو های جابجایی 2کامیون جفت محور

خودرو های جابجایی 3تانکر

کامیون های باربری به چند نوع تقسیم می شوند؟

کرایه اسباب کشی در شهر های بزرگ نسبت به شهر های کوچک متفاوت و بیشتر است. «انواع واگن باری» شامل چه مواردی است؟ باربری یکی از سودآورترین و موفق ترین حوزه های هر کشوری است که می‏توان به آن اعتماد کرد. به وسیله نقلیه مناسب جهت حمل و نقل اولیه و صحیح نیازمندیم. در حمل و نقل بین شهری نیز از وسایل نقلیه ای مانند وانت بارهای سبک استفاده می شود. هزینه کرایه اسباب کشی بستگی به دفعات رفت و آمد از مبدا به مقصد است. sadraabar.ir بهترین شرکت باربری در استان اصفهان.

  • وانت پیکان

وانت یکی از انواع وسایل نقلیه کاربردی مناسب برای حمل بارهای سبک است. اگر قصد اسباب کشی دارید و چیزهای کمی دارید، بهترین گزینه انتخاب ون است. زیرا سبک است و سریعتر حرکت می‏کند. نمونه ای از این خودرو را در خودرو های جابجایی 1 مشاهده میکنید.

  • نیسان وانت

وانت نیسان تا 2 تن را تحمل می کند. می توانید از آن برای حمل بارهای سنگین استفاده کنید. باربری در اصفهان میتواند با استفاده از هر نوع خودرویی باشد. وانت های با شاسی و ساختار قوی تری مانند زامیاد نیز در دسته وانت نیسان قرار می گیرند. سال هاست که زامیاد به عنوان یکی از وانت نیسان با کیفیت شناخته می‏شود که در ایران طرفداران زیادی دارد.

خودرو های جابجایی 1وانت پیکان

وانت پیکان - باربری در اصفهان

وانت پیکان – باربری در اصفهان صدرا بار

کامیونت، ظرفیت معقول و قابل قبول برای جابجایی وسایل خانه

این کامیون ها ظرفیت بیشتری نسبت به وانت نیسان دارند که «شرق» نیز نامیده می شوند. کامیون ها ظرفیت حمل بارهای 3 تا 6 تن را دارند.  انواع مختلفی از خودروها از جمله هیوندای 911 وجود دارد. کرایه اسباب کشی با استفاده از کامیونت از کرایه حمل با وانت بار معمولی کمتر است. این نوع وانت ها روکش و روباز هستند که هر کدام ویژگی های منحصر به فردی دارند. جهت مطالعه مزطالب مربوط به باربری به وبسایت sadraabar.ir مراجعه کنید.

  • کامیون تک محور

برخی از کامیون ها یک محور در انتها دارند که به طور کلی به عنوان یک کامیون تک نامیده می‏شوند. ظرفیت این نوع کامیون ها می تواند تا 10 تن باشد. به آنها کامیون های 10 تنی، کامیون های 6 چرخ و کامیون های تک می گویند. باربری در اصفهان با استفاده از بهترین خودرو های باربری پاسخگوی نیاز های شماست. اگر بخواهیم طول کامیون را بررسی کنیم باید بگوییم که طول آنها بین 5 تا 6 متر است. هر چه کامیون طولانی تر باشد، مهارت راننده بیشتر می شود. زیرا دور زدن و پیچیدن در جاده برای آن ها سخت است. فقط یک راننده حرفه ای از عهده انجام آن بر می‏ آید.

  • کامیون جفت محور

کامیون های دو محور ظرفیت بیشتری نسبت به کامیون های تک محور دارند. با استفاده از خدمات کرایه اسباب کشی میتوانید در زمان و هزینه خود صرفه جویی کنید. این نوع دارای دو محور در انتهای خود است و می تواند حداکثر وزن 15 تن را تحمل کند. طول آنها حدود 7 متر است که با عناوینی مانند 10 چرخ و 15 تن نیز شناخته می شوند. نمونه ای از کامیون های جفت محور را در خودرو های جابجایی 2 مشاهده میکنید.

تریلر، خودرو محبوب برای جابجایی های سنگین و بزرگ

ریل به ماشین آلات سنگینی اطلاق می شود که توانایی حمل سایر ماشین آلات بار را دارد. حتماً گاری‌هایی را دیده‌اید که ماشین‌ها یا ماشین‌های دیگری را در اطراف شهر یا جاده حمل می‌کنند. باربری در اصفهان آماده خدمت رسانی در هر زمان و ساعتی از شبانه روز است. تریلر دارای قسمتی به نام کول است که به آن سر یا اسب نیز می گویند.

خودرو های جابجایی 2کامیون جفت محور

کامیون جفت محور - باربری در اصفهان

کامیون جفت محور – باربری در اصفهان صدرا بار

تریلرها نیز مانند کامیون دارای انواع مختلفی هستند که می توانند تک محوره و دو محوره باشند. تریلر ها معمولاً ظرفیت حمل بیش از 15 تن را دارند. این نوع خودرو ها حداکثر باری که می‏تواند حمل کند 22 تا 25 تن می‏باشد. گاری های تیز، زمینی، ترانزیت و … از دیگر انواع گاری ها هستند. کرایه اسباب کشی در مکان های مختلف متفاوت است.

طبقه بندی کامیون های باربری بر اساس نوع اتاق

  • کامیون های اتاقدار

کامیون های اتاقدار از جمله پرکاربردترین کامیون ها در ایران هستند. این نوع برای حمل مواد غذایی مانند برنج، میوه جات، سبزیجات و غیره استفاده می شود. البته برای حمل مواد و بارهای بالا نیز کاربرد فراوانی دارد. کامیون های محفظه دار به کامیون هایی گفته می‏شود که ارتفاع اتاقک آنها حداقل 1.5 متر از سطح زمین باشد. به این نوع کامیون ها کامیون باز نیز می گویند. شما میتوانید برای استفاده از خدمات باربری در اصفهان به وبسایت صدرا بار مراجعه کنید.

  • کامیون لبه دار

ارتفاع کامیون های لبه ای کمتر از کامیون های اتاقی است. ارتفاع آن را می‏توان 80 سانتی متر در نظر گرفت. درب اتاق خواب بسیار محکم است و از دیوار کناری باز و بسته می شود. به کامیون های کمپرسی دامپ تراک یا کمپرسی و تریلر نیز می گویند. خودروهای باغدار نیز از دیگر نام هایی است که برای کامیون های تیز و تیز در نظر گرفته شده است. از عوامل تاثیر گذار در کرایه اسباب کشی تعداد نفرات موجود برای جابجایی وسایل است. لازم به ذکر است بارهایی که توسط ماشین هایی به نام لیفتراک بارگیری می‏شوند برای کامیون های تیزبر مناسب هستند. زیرا دیوارهای کناری آنها باز بوده و بارگیری و تخلیه نیز توسط لیفتراک انجام خواهد شد.

  • کامیون تیغه ای

کامیون های تخت نوعی از کامیون ها هستند که نمی‏توان از آنها برای حمل و نقل کالاهای معمولی استفاده کرد. بلکه برای حمل و نقل و جابجایی کانتینرهای 20 فوتی و 40 فوتی استفاده می شود.

کامیون تخت، مناسب برای جابجایی مصالح خام ساختمانی و صنعتی

همانطور که از نام کامیون تخت مشخص است، به کامیون هایی که قسمت بارگیری آنها دیواری ندارد، تخت گفته می‏شود. کامیون کف که یکی از انواع خودروهای باری محسوب می شود، کمتر از سایر کامیون های کفپوش رایج است. اکثر ماشین آلات کف سازی امروزه از نوع گاری هستند که برای حمل بار لیفتراک استفاده می شود. برای تماس با باربری در اصفهان به آدرس sadraabar.ir مراجعه نمایید.

  • کامیون سرپوشیده

کامیون ها و به اصطلاح کامیون های سرپوشیده یا سرپوشیده، محل بارگیری آنها سرپوشیده و به صورت کوپه می باشد. معمولا از کامیون های سرپوشیده برای حمل اثاثیه و اثاثیه استفاده میشود. زیرا تمامی وسایلی مانند مبلمان، یخچال و … ایمن خواهند بود.

  • کامیون یخچال دار

یکی از مهمترین مزایای کامیون های یخچال دار حفظ سلامت مواد غذایی است که در آنها وجود دارد. برای داشتن کرایه اسباب کشی معقول میتوانید وسایل مهم و کوچک را با خودرو شخصی به مقصد منتقل کنید. همانطور که مشخص شد از این وسیله حمل و نقل برای جابجایی و حمل و نقل مواد غذایی استفاده می‏شود. بیشتر اقلام غذایی مانند فانتزی و لبنیات باید سرد باشند تا فاسد نشوند. خواربارفروشی های بزرگ محصولات خود را از این کامیون ها تخلیه می کنند و در فروشگاه می گذارند. برای انتخاب بهترین کرایه اسباب کشی میتوانید با صدرا بار تماس بگیرید.

تانکر، خودرو مناسب برای جابجایی و حمل سوخت و انواع مایعات

تانکر جاده ای یا تانکر جاده ای به گونه ای ساخته می شود که قسمت بار به صورت مخزن باشد. این مخزن برای حمل انواع مایعات مناسب است. تانکرها را می‏توان یکی از پرکاربردترین «انواع وسایل نقلیه باری» دانست که نقش مهمی در حمل و نقل مایعات دارند. ساخت مخزن فولادی این اطمینان را می دهد که مایعاتی مانند آب برای مدت طولانی تغییر رنگ و بو نمی‏دهند. تانکر مایعات و تانکر حامل سوخت با یکدیگر متفاوت هستند. برای حمل هر کدام از این مواد باید از تانکر خودشان استفاده کنید. نمونه ای از تانکر ها را در خودرو های جابجایی 3 مشاهده میکنید.

نتیجه گیری: کدام خودرو باربری برای انجام کار من مناسب است؟

باربری از کار های تخصصی و مهم تلقی میشود. جدای از جابجایی صحیح خود وسایل، وسیله نقلیه باربری نیز بسیار در کیفیت جابجایی موثر است. چراکه اگر وسیله نقلیه باربر کوچک باشد، تعداد دفعات رفت و آمد زیاد است. در صورتی که خودرو بزرگ باشد نیز فضای اضافی زیادی خواهید داشت که صرفه اقتصادی نخواهد داشت. زیرا از تمام پتانسیل خودرو استفاده نمیشود. پس در انتخاب خودرو باربر مناسب دقت کافی را در نظر بگیرید. باربری در اصفهان فراهم کننده بهترین خدمات باربری با استفاده از خودرو های باربری مناسب.

خودرو های جابجایی 3تانکر

تانکر - باربری در اصفهان

تانکر – باربری در اصفهان صدرا بار

سوالات متداول در مورد انتخاب خودرو باربر مناسب برای کار های مختلف

  • تحمل بار وانت نیسان چقدر است؟

پاسخ: وانت نیسان تحمل بار 2 تن را دارد. اما میتوان با این وانت بار های سنگین تر را نیز جابجا کرد.

  • منظور از کامیون تک چیست؟

پاسخ: کامیون های معمولی یک محور در انتها دارند که به طور کلی به عنوان یک کامیون تک نامیده می‏شوند. ظرفیت این نوع کامیون ها می تواند تا 10 تن باشد. همچنین به آنها کامیون های 10 تنی، کامیون های 6 چرخ و کامیون های تک می گویند.

  • استفاده کامیون های اتاقدار چیست؟

پاسخ: کامیون های اتاقدار از جمله پرکاربردترین کامیون ها در ایران هستند. این نوع برای حمل مواد غذایی مانند برنج، میوه جات، سبزیجات و غیره استفاده می شود. البته برای حمل مواد و بارهای بالا نیز کاربرد فراوانی دارد.

جهت مطالعه در مورد نحوه صحیح چینش وسایل در خودرو های باربری به مقاله نکات چیدمان مراجعه کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *