بهترین شرکتهای باربری برای خدمت رسانی به شما آماده هستند. حرکت می تواند یک تجربه استرس زا باشد. همانطور که اگر بسته بندی کل زندگی خود در یک جعبه به اندازه کافی خسته کننده نبود، باید اندازه مبلمان را در نظر بگیرید، یک جابجایی قابل اعتماد و حرفه ای استخدام کنید و مطمئن شوید که مکان قدیمی کاملا تمیز شده و مکان جدید آماده است.

با کمک باربری در اصفهان میتوانید همه کار هایتان را کنترل و برنامه ریزی کنید البته آمادگی برای جابجایی سرعت این روند را افزایش میدهد. شاید انجام تمامی مراحل به تنهایی کاری غیر ممکن باشد. در اینجا چند نکته و ترفند وجود دارد که اسباب کشی به  خانه جدید شما را کمتر ترسناک می کند.

فهرست مطالب

6 نکته برای خانه تکانی قبل از جابجایی

قبل از اسباب کشی و حمل و نقل خانه را مرتب کنید

بسته بندی خود را با بهترین شرکتها سازماندهی کنید

کد رنگ جعبه خود را برای باربری  نشان گذاری کنید

موارد ضروری برای استفاده روازنه در جابجایی

قبل از استخدام در شرکت های جابجایی تحقیق کنید

مراقب معاملات حمل و نقل خیلی خوب که دیگران معرفی میکنند باشید

فرم جابجایی را برای اسباب کشی به همراه شرکتها ارسال کنید

یخچال خود را قبل از حمل اثاثیه با صدرا بارخالی کنید

وقتی به مکان مورد نظر با کمک شرکتهای باربری نقل مکان کردید

نتیجه ای از یافتن و آمادگی برای باربری با بهترین شرکتها

فهرست تصاویر

حمل اثاثیه منزل 1 سازماندهی بسته بندی ها یکی از خدمات صدرا بار

حمل اثاثیه منزل 2 اسباب کشی با  شرکت های باربری معروف

حمل اثاثیه منزل 3 حمل و نقل اثاث سنگین مانند یخچال توسط کارگران

عنوان بهترین شرکتهای باربری
نویسنده یلدا خطائی محمدآبادی
دپارتمان اوج شید
تعداد کلمات کلمه
زمان مطالعه 15 دقیقه

 

6 نکته برای خانه تکانی قبل از جابجایی با بهترین شرکتهای باربری

قبل از اسباب کشی و حمل و نقل خانه را مرتب کنید

یک یا دو روز (یا بیشتر!) را به بررسی وسایل خود اختصاص دهید و اقلامی را که می خواهید نگه دارید الک کنید. اگر مطمئن نیستید از کجا شروع کنید، کمد لباس همیشه ایده خوبی است. به ما اعتماد کنید، هنگامی که آن موتور دیوانه را وارد بدن خود کردید، متوقف کردن آن دشوار است. سپس حمل اثاثیه منزل 1 را مشاهده فرمایید.

نکته حرفه ای: باربرها معمولاً بر اساس تعداد وسایل جابجا شده یا تعداد سفرهای مورد نیاز هزینه دریافت می کنند. بنابراین کاهش تعداد اقلام هزینه های پردازش را کاهش می دهد. اگر بتوانید هنگام تمیز کردن وسایل مورد نظرتان را در جعبه/ظرف قرار دهید، حتی بهتر است. این ما را به نکته بعدی می رساند.

 بسته بندی خود را با بهترین شرکتهای باربری سازماندهی کنید

یک راه موثر برای شروع، ادغام و آماده سازی امکانات بسته بندی خود از قبل است. اکثر جابجایی ها جعبه هایی را برای بسته بندی وسایلتان در اختیار شما قرار می دهند. اگر به جعبه‌هایی بیشتر از آنچه که آنها ارائه می‌کنند نیاز دارید، در مورد خط‌مشی آنها در مورد ارائه جعبه‌های اضافی بپرسید.

حمل اثاثیه منزل 1 سازماندهی بسته بندی ها یکی از خدمات صدرا بار

سازماندهی بسته بندی ها یکی از خدمات صدرا بار - بهترین شرکتهای باربری

سازماندهی بسته بندی ها یکی از خدمات صدرا بار – بهترین شرکتهای باربری – صدرا بار

گاهی اوقات هزینه ای که برای یک جعبه اضافی پرداخت کرده اید، در صورتی که جعبه در شرایط خوبی باشد، قابل استرداد است. اکنون که جعبه مقوایی، کیف حمل، روکش حباب دار، نوار چسب، ماسک، نشانگرها را دارید، آماده حرکت با بهترین شرکتهای باربری هستید.

وسایل خود را فقط بر اساس عملکردشان بسته بندی نکنید، بلکه بر اساس اتاقی که قرار است در آن استفاده شود، بسته بندی کنید. هنگامی که آنها به خانه جدید شما رسیدند، شما به سادگی جعبه را به اتاق تعیین شده آنها منتقل می کنید. این کمک می کند تا روند باز کردن بسته بندی کمتر گیج کننده باشد.

کد رنگ جعبه خود را برای باربری  نشان گذاری کنید

نکته مفید دیگر این است که جعبه ها و مبلمان خود را با نقشه طبقه خود کد رنگی کنید. به هر اتاق یک رنگ اختصاص دهید تا باربرها بدانند که هر جعبه دقیقاً کجا باید باشد.

بهترین شرکتهای باربری جعبه های حاوی مواردی را که باید با احتیاط استفاده شوند علامت گذاری می کند. به این ترتیب، متصدیان شما می‌دانند که هنگام کار با آن‌ها دقت بیشتری داشته باشند. بهتر است جابجایی اشیاء قیمتی را به خودتان بسپارید. این امر از هرگونه سوء استفاده یا اختلافات غیرضروری که ممکن است در طول این انتقال ایجاد شود جلوگیری می کند.

موارد ضروری برای استفاده روازنه در جابجایی با بهترین شرکتهای باربری

مسواک، لوازم آرایش، شارژر تلفن، ملحفه… اینها باید آخرین وسایلی باشند که بسته بندی می کنید. داشتن همه آنها در یک جعبه/چمدان به باز کردن سریع بسته بندی در مکان جدید شما کمک می کند.

مطمئن شوید که مبلمان خانه جدید و همچنین درها (بله، درب های آسانسور)، سقف ها، پیاده روها و پنجره ها را اندازه گیری کنید. این کمک می کند تا اطمینان حاصل شود که همه مبلمان شما در اتاق مورد نظر قرار می گیرند. برخی از خانه ها دارای سقف کم در اتاق ها هستند و شاید لازم باشد قبل از آمدن بهترین شرکتهای باربری از این موضوع آگاه باشید.

نکته حرفه ای: سعی کنید آن را به آخرین لحظه نگذارید، زیرا برای تصمیم گیری اینکه کدام مبلمان را نمی توانید بیاورید به زمان نیاز دارید. به این ترتیب، می توانید اقلام مورد نیاز خود را نیز خریداری کنید و در هنگام جابجایی آنها را آماده و به محل جدید خود ارسال کنید. در ادامه به حمل اثاثیه منزل 2 دقت کنید.

 قبل از استخدام در شرکت های جابجایی تحقیق کنید

تعداد تخمینی جعبه ها / مبلمان را برای باربری در اصفهان  بدانید. قیمت‌های جابه‌جایی معمولاً بر اساس تعداد اقلامی که باید جابه‌جا شوند یا تعداد سفرهایی که باید انجام شود، تعیین می‌شود. بنابراین معمولاً افراد را برای نمایش کالا برای ارائه قیمت پایین می فرستند.

از حداقل سه شرکت جابجایی مظنه دریافت کنید تا از قیمت های بازار ایده بگیرید. اطمینان حاصل کنید که نقل قول براساس ارزیابی در محل و سیاه و سفید نوشته شده است. از پرسیدن اینکه آیا باید از اتهامات پنهانی آگاه باشید خجالت نکشید. به بسته بندی اضافی، جابجایی اقلام حجیم، ساعات طولانی غیرقابل پیش بینی و غیره نیاز دارد.

حمل اثاثیه منزل 2 اسباب کشی با  شرکت های باربری معروف

اسباب کشی با  شرکت های باربری معروف - بهترین شرکتهای باربری

اسباب کشی با  شرکت های باربری معروف – بهترین شرکتهای باربری – صدرا بار

مراقب معاملات حمل و نقل خیلی خوب که دیگران معرفی میکنند باشید

مراقب شرکت های جابجایی باشید که نرخ های بسیار پایینی را ارائه می دهند، مخصوصاً اگر نیازی به جابجایی نمی بینند تلفنی. چنین معاملاتی می توانند آنقدر خوب باشند که درست نباشند. این شرکت های حمل و نقل ممکن است شرکت های خانه داری حرفه ای نباشند. ممکن است رفتارهای غیرحرفه ای مانند دیرکردن کارگران یا بی دقتی در دست زدن به تجهیزات خود را تجربه کنید.

اگر وسایل ظریفی مانند پیانو، آکواریوم، آثار هنری، جواهرات بزرگ و گران قیمت دارید… از باربر بپرسید که آیا تجربه ای در مورد این وسایل دارند و آیا هزینه اضافی برای جابجایی آنها وجود دارد یا خیر. این تنها در صورتی یک گزینه است که اقلام زیادی ندارید، در این صورت اجاره ون ممکن است برای فرآیند جابجایی شما کافی باشد.

فرم جابجایی را برای اسباب کشی به همراه بهترین شرکتهای باربری ارسال کنید

این فقط در صورتی اعمال می شود که به داخل یا خارج از آپارتمان نقل مکان کنید. برای جابجایی باید درخواستی را به همراه ودیعه به دفتر مدیریت آپارتمان ارائه دهید. در صورتی که در حین جابجایی خسارتی به ملک وارد نشود، این سپرده مسترد خواهد شد. این باید هنگام ارسال درخواست با مدیریت کاندو بررسی شود. مهلت ارسال از چند روز تا یک هفته قبل از تاریخ انتقال متفاوت است.

آپارتمان ها نیز قوانین خاصی برای جابجایی دارند. جابجایی ها فقط از ساعت 9 صبح تا 5 بعدازظهر در روزهای کاری و 9 صبح تا 1 بعد از ظهر در روزهای شنبه مجاز به کار هستند. آنها همچنین باید از بالشتک در بالابر برای جلوگیری از آسیب استفاده کنند. یعنی کمدها کاملا تمیز شده اند؟ آیا تمام وسایل با ارزش خود را با خود حمل می کنید؟ سوئیچ خاموش است؟ آیا برق اصلی قطع شده است؟ به یاد داشته باشید که برق و آب را قطع کنید.

یخچال خود را قبل از حمل اثاثیه با صدرا بارخالی کنید

بهتر است هنگام جابجایی یخچال را کاملا خالی کنید. جابجایی آن همانطور که هست خطر آسیب رساندن به اقلام را به همراه دارد، یا تکان خوردن محتویات در حین حرکت می تواند به یخچال آسیب برساند یا یک آشفتگی ناخوشایند ایجاد کند. در این قسمت حمل اثاثیه منزل 3 را مورد توجه قرار دهید.

چند روز (یا هفته ها) قبل از اسباب کشی، مطمئن شوید که از وسایل داخل یخچال خود استفاده کنید. قطعا الان زمان خرید مواد غذایی نیست. در روز جابجایی، می توانید باقیمانده غذاها را در کیسه فریزر نگهداری کنید. آن روز بسیاری از مبلمان بزرگ برداشته شد. حتما وسایل شل را جمع آوری کنید تا بتوانید مبلمان خود را کنار هم نگه دارید.

وقتی به مکان مورد نظر با کمک بهترین شرکتهای باربری نقل مکان کردید

به یاد داشته باشید که آدرس منزل خود را با بانک، کارفرما، اشتراک (تلفن همراه، تلفن منزل، خدمات عمومی و غیره) و سازمان هایی که در آنها شرکت می کنید به روز کنید. البته، دوستان و خانواده شما هم همینطور.

حمل اثاثیه منزل 3 حمل و نقل اثاث سنگین مانند یخچال توسط کارگران

نتیجه ای از یافتن و آمادگی برای باربری با بهترین شرکتهای باربری

بهترین گزینه برای یافتن یک شرکت عالی  باربری در اصفهان جست و جو در گوگل و پرسش از کسانی است که مستاجر هستند یا به تازگی از خانه قبلی خود جابجا شده اند. صدرا بار با سابقه ای درخشان در حمل اثاثیه منزل توانسته مشتریان خود را راضی نگه دارد و مقدار زادی از استرس و اضطراب روز جابجایی بکاهد. دیگر نگران آسیب های هنگام باربری اثاث نباشید بهترین شرکتهای باربری در کنار شما هستند.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *