کارتن اسباب کشی - شرکت حمل و نقل داخلی در اصفهان

کارتن اسباب کشی - شرکت حمل و نقل داخلی در اصفهان - صدرا بار


شرکت حمل و نقل داخلی در اصفهان می تواند در باربری به شما کمک شایانی نماید. چه در حال جابجایی یا چیدمان مجدد باشید، جابجایی اثاثیه سنگین می تواند کار سختی باشد. از این تکنیک های ساده برای جابجایی وسایل حجیم و غیر قابل حمل بدون آسیب رساندن به پشت، خانه یا مبلمان خود استفاده کنید.  چگونه اثاثیه سنگین باربری در اصفهان را خودتان جابجا کنید؟ از سر خود استفاده کنید نه از پشت.

کار با کمدهای بلند، کمدهای بایگانی یا قفسه بندی دشوار است. مورد را با زاویه به عقب برگردانید تا یک نفر بالا و دیگری پایین را بلند کند. این کار وزن را در مرکز قرار می دهد و از تاب خوردن خارج از کنترل آن جلوگیری می کند. همچنین حمل وسایل از پله ها به بالا و پایین آسان تر است، زیرا زاویه حمل تقریباً با شیب پله ها مطابقت دارد. همچنین می توانید مقاله شرکت باربری اصفهان را مشاهده فرمایید.

فهرست مطالب در مورد شرکت حمل و نقل داخلی در اصفهان

جابجایی مبل با حمل و نقل داخلی در اصفهان

نکته های دیگر در مورد حمل وسایل منزل و جابجایی مبلمان

روش های محافظت از وسایل هنگام جابجایی آن ها

جابجایی تشک ها با حمل و نقل داخلی در اصفهان

جابجایی جعبه ها با استفاده از حمل و نقل داخلی در اصفهان

نکاتی برای جابجایی مبل ها که می توانند مهم باشند

نتیجه گیری در مورد حمل و نقل داخلی در اصفهان برای مطالعه

فهرست تصاویر

حمل اثاثیه منزل 1 تجهیزات اسباب کشی

حمل اثاثیه منزل 2 روش آسان اسباب کشی

حمل اثاثیه منزل 3 کارتن های اسباب کشی

نکات مهم در اسباب کشی وسایل منزل برای مطالعه

یک صندلی راحتی بزرگ می تواند برعکس حرکت آسان باشد. از یک حرکت دهنده حرفه ای الگو بگیرید و یک صندلی بزرگ را در گوشه و کنار “قلاب” کنید. صندلی را به پهلو بخوابانید تا مانند “L” به نظر برسد و ابتدا آن را از در ورودی عقب ببرید. سپس آن را دور قاب در بچسبانید (قلاب کنید) و آن را بلغزانید.

عنوان شرکت حمل و نقل داخلی در اصفهان
نویسنده محمد شریعتی
دپارتمان اوج شید
تعداد کلمات 1577 کلمه
زمان مطالعه 15 دقیقه

جابجایی مبل با شرکت حمل و نقل داخلی در اصفهان

اگر مجبور باشید کاناپه را به داخل راهرو و از طریق در حرکت دهید، ممکن است حمل آن به صورت افقی و تبدیل آن به اتاق تقریبا غیرممکن باشد. قبل از ورود به راهرو، مبل را در انتهای آن قرار دهید و آن را به سمت درب بلغزانید. تقریباً همیشه می توانید آن را روی در آویزان کنید. اگر کمی بالاتر از دهانه در است، قسمت بالایی را از در شروع کنید و چند اینچ فاصله بگیرید.

نکته های دیگر در مورد حمل وسایل منزل و جابجایی مبلمان

حرکت دادن و بلند کردن بند های شانه ای (که در اینجا نشان داده شده یک نوع است) به اهرم ها و گروه های عضلانی بزرگ برای برداشتن وزن از پشت متکی است. آنها همچنین دستان شما را برای دست زدن به وسایل نامناسب آزاد می کنند. با این حال، استفاده از آنها در پله ها می تواند مشکل باشد زیرا وزن باربری در اصفهان به طور کامل به سراشیبی منتقل می شود. همچنین می توانید از حمل اثاثیه منزل 1 دیدن فرمایید.

به دنبال تسمه هایی باشید که می توانند برای اجسام با طول های مختلف و همچنین حرکت دهنده هایی با اندازه های مختلف تنظیم شوند. تسمه بالابر و متحرک لیفتراک ساعد که شرکت حمل و نقل داخلی در اصفهان در اینجا نشان داده شده است برای حرکت بر روی سطوح صاف ایده آل است.

ماشین های باربری - شرکت حمل و نقل داخلی در اصفهان

ماشین های باربری – شرکت حمل و نقل داخلی در اصفهان – صدرا بار

حمل اثاثیه منزل 1 تجهیزات اسباب کشی

همچنین ساختن لغزنده های خود از درب ظروف پلاستیکی، فریزبی، روتختی، پتوهای متحرک، حوله ها و ضایعات فرش آسان است. از لغزنده های پلاستیکی سخت برای فرش و از لغزنده های شرکت حمل و نقل داخلی در اصفهان روکش برای کف های سخت استفاده کنید.

روش های محافظت از وسایل هنگام جابجایی آن ها

پتوهای متحرک برای محافظت از وسایل نقلیه شما و همچنین خانه شما بسیار ارزشمند هستند. مسلماً، اجاره آنها ارزان است، اما می‌توانید تعدادی از آنها را در یک مرکز خانگی یا uhaul.com با چند دلار اضافی بخرید و آنها را به راحتی در دسترس قرار دهید. (همچنین می‌توانید از آن‌ها برای چیزهای مختلف دیگری استفاده کنید.) برای جلوگیری از آسیب دیدن روکش و لبه‌های شکننده کمد، میز و سایر مبلمان، آن را با یک پتوی متحرک کاملاً بپیچید و پتو را با فیلم استرچ محکم کنید. یک 20 اینچ. x 1500 فوت. یک رول فیلم کششی در مراکز خانگی و فروشگاه های لوازم متحرک حدود 20 دلار قیمت دارد.

جابجایی تشک ها با شرکت حمل و نقل داخلی در اصفهان

بسیاری از تشک ها دسته دارند، اما قابل حمل نیستند. آنها در واقع وجود دارند تا به شما کمک کنند تشک را قرار دهید، بنابراین خیلی محکم نیستند. در اینجا یک راه ساده تر برای حمل تشک وجود دارد: یک طناب ساده بسازید که به شما و دستیارتان کنترل بیشتری می دهد. بند ناف را از دسته تشک عبور دهید. اسلاید ۵ اینچی قطعه 1 اینچی لوله پی وی سی در اطراف انتهای طناب پیچیده می شود، سپس حلقه می شود و در اطراف هر انتها بسته می شود شرکت حمل و نقل داخلی در اصفهان تا یک قلاب راحت در دست باشد. تشک را برگردانید تا تسمه ها در پایین باشند و شما آماده حرکت باشید.

آیا فنر جعبه شما آنقدر بزرگ است که در پله ها یا گوشه های تنگ جا شود؟ شما می توانید یک قاب فنری اسپلیت که به طور خاص برای این کار طراحی شده است بخرید (و صدها دلار بپردازید) یا یک قاب فنری موجود را جدا کرده و آن را تا کنید تا جا بیفتد. در واقع یک راه ساده و مبتکرانه برای برش و تا کردن جعبه فنری بدون آسیب رساندن به آن وجود دارد. پوشش پارچه ای را بردارید ( خسته کننده ترین قسمت کل فرآیند، برداشتن منگنه ها است) و قاب فنری را رو به پایین قرار دهید. روکش تشک را از هر طرف به عقب بکشید و قاب سمت چپ یا راست تیر میانی را ببرید (از خود تیر برش ندهید). در ادامه از حمل اثاثیه منزل 2 دیدن فرمایید.

جابجایی جعبه ها با استفاده از شرکت حمل و نقل داخلی در اصفهان

این کار را در دو طرف و در وسط انجام دهید. اکنون می توانید جعبه فنری را مانند یک کتاب تا کنید و حرکت دهید. آن را با تسمه محکم کنید تا از افتادن آن جلوگیری کنید. برای قرار دادن دوباره آن در کنار هم، یک 1×2 را در امتداد برش تیر مرکزی و در داخل قاب بیرونی بپیچانید تا آنها را تقویت کنید. سپس روکش پارچه ای را در جای خود قرار دهید.

کامیون باربری - شرکت حمل و نقل داخلی در اصفهان

کامیون باربری – شرکت حمل و نقل داخلی در اصفهان – صدرا بار

حمل اثاثیه منزل 2 روش آسان اسباب کشی

اگر به خانه جدیدی نقل مکان می کنید، از قبل تصمیم بگیرید که کدام مبلمان کجا قرار می گیرند. قبل از حرکت، یک پلان با ابعاد صحیح برای هر اتاق بکشید، مبلمان خود را اندازه بگیرید و چیدمان خود را ایجاد کنید. سپس، وقتی وسایل را جابه‌جا می‌کنید، شما (یا دستیارتان، اگر آنجا نیستید) می‌توانید مبلمان خود را بدون نیاز به لمس مجدد در جای مناسب قرار دهید. برای آسان‌تر کردن کار برای جابجایی‌ها، یک کپی از نقشه شرکت حمل و نقل داخلی در اصفهان را به دیوار هر اتاق بچسبانید تا مردم در یک نگاه بدانند اوضاع به کجا می‌رود.

براکت عقب را در خارج یا داخل قاب عقب قرار دهید. اهرم های قفل را در طرفین بلند کنید (ممکن است لازم باشد از انبر دماغه بلند استفاده کنید) و پشت آن را مستقیماً به سمت بالا بلغزانید تا آن را از روی صندلی جدا کنید. همیشه تکیه گاه را از پهلو بلند کنید، نه از پشتی یا زیرپایی. زیرپایی باربری در اصفهان را در جای خود ببندید تا از بین نرود. در ادامه حمل اثاثیه منزل 3 را مشاهده نمایید.

نکاتی برای جابجایی مبل ها که می توانند مهم باشند

وقتی مبل را از در می کشید، به یاد داشته باشید: همیشه می توانید با برداشتن پاها آن را چند اینچ کوچکتر کنید. همین اصل برای هر قطعه مبلمانی که باید صاف یا سبک‌تر شود صدق می‌کند: تمام دستگیره‌ها، کشوها، قفسه‌ها، قفسه‌ها و پایه‌ها را بردارید. گاهی اوقات، فقط 1/2 اینچ بیشتر برای عبور از درگاه لازم است. اگر با برداشتن درب فضای کافی باز نمی شود، در را بچرخانید تا قالب گیری متوقف شود. این به شما 3/4 اینچ دیگر می دهد.

اسباب کشی حرفه ای - شرکت حمل و نقل داخلی در اصفهان

اسباب کشی حرفه ای – شرکت حمل و نقل داخلی در اصفهان – صدرا بار

حمل اثاثیه منزل 3 کارتن های اسباب کشی

نتیجه گیری در مورد شرکت حمل و نقل داخلی در اصفهان برای مطالعه

برای این که اقدام به جابجایی وسایل کنید دو روش کلی جلوی شما قرار دارد. می توانید خودتان به صورت شخصی اقدام به جابجایی وسایل کنید یا این که از یک شرکت باربری برای این کار استفاده کنید. در صورت تمایل می توانید از صدرا بار استفاده کنید.

سوالات متداول

  1. در هنگام انتخاب شرکت باربری چه چیزی را باید در نظر بگیریم؟

شرکت مورد نظر دارای اعتبار باشد.

  1. چطور می توانیم از آسیب دیدن وسایل به خاطر تکان خوردن شدید جلوگیری کنیم؟

می توانیم در بین وسیله ها و درون جعبه ها از وسایلی مانند پلاستیک های حباب دار استفاده کنیم.

  1. برای این که در اسباب کشی، فشار زیادی بر رویمان نباشد چه اقدامی را می توانیم انجام دهیم؟

می شود که از یک شرکت اسباب کشی مناسب و معتبر برای این امر استفاده کنیم.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *