جابجایی سنگین - باربری در اصفهان

جابجایی سنگین - باربری در اصفهان صدرا بار


باربری در اصفهان با استفاده از کادر مجرب انجام میشود. مهم ترین مسئله ای که در جابجایی بارهای سنگین اهمیت ویژه دارد، انتخاب کامیون با توجه به نوع بار است. با توجه به رشد صنایع مختلف، نیاز به صنایع مادر برای صنعت حمل و نقل روز به روز بیشتر می‏شود. حمل و نقل قطعات فوق سنگین یکی از سخت ترین عملیات در این صنعت است. نیاز به تجهیزات پیشرفته، کارشناسان حرفه ای و محاسبات دقیق دارد. در این مقاله از صدرا بار به بررسی انواع وسایل نقیله باربری می‏پردازیم.

عنوان باربری در اصفهان
نویسنده علی فکریان
دپارتمان اوج شید
تعداد کلمات 1662 کلمه
مدت زمان مطالعه 16 دقیقه

فهرست مطالب

حمل کالاهای سنگین و صنعتی مهم ترین کار در حوزه باربری

حمل و نقل جاده ای شامل چه مواردی میشود؟

ابعاد و ویژگی های بار ها و باربری جاده ای

خدمات مهم حمل و نقل بارهای سنگین و تردد در نقاط مختلف

انواع ماشین آلات حمل و نقل برای جابجایی کالاهای سنگین و ترافیکی

تیلر چادری گزینه مناسب برای جابجایی وسایل بسته بندی شده

تریلر یخچال دار ناجی مواد غذایی و مواد حساس به دما

تریلر های کف محبوب ترین نوع وسایل جابجایی های بزرگ

نتیجه گیری در مورد انتخاب خودرو مناسب برای جابجایی وسایل سنگین صنعتی

سوالات متداول در مورد انتخاب و به خدمت گرفتن خودرو باربر

فهرست تصاویر

بارهای سنگین 1کمرشکن

بارهای سنگین 2تریلر چادری

بارهای سنگین 3تریلر یخچالی

حمل کالاهای سنگین و صنعتی مهم ترین کار در حوزه باربری

حمل بار صنعتی از جمله کار های دشوار در حوزه باربری است. مطالعات دقیق عملیات، طراحی زیرساخت های لازم برای کم خطرترین مسیر حمل و نقل از خدمات شرکت های معتبر است. همچنین انتخاب روش های انتقال بار، اقتصادی ترین راه برای حمل کالاهای سنگین و فوق سنگین از خدمات دیگر است.

در حمل و نقل سنگین از انواع تریلر و کمرشکن برای حمل کالا از 22 تا 60 تن استفاده می‏شود. یکی دیگر از تخصص ها، جابجایی بارهای سنگین و فوق سنگین از سراسر ایران به جاهای مختلف است. باربری در اصفهان در راستای ارائه خدمات ایمن و با کیفیت به مجریان پروژه های صنعتی آماده خدمت رسانی است. استفاده از افراد مجرب در زمینه بهینه سازی عملیات حمل و نقل، بخش مهمی از جابجایی قطعات صنعتی است.

حمل و نقل جاده ای شامل چه مواردی میشود؟

بارهای ترافیکی بارهایی هستند که وزن و ابعاد بیشتری نسبت به کامیون های استاندارد دارند. تردد خودروهایی که ابعاد و وزن آنها بیش از ابعاد یا وزن استاندارد باشد مشمول مقررات آیین نامه راهداری هستند. برای حمل بار صنعتی از بالابر و جرثقیل های مناسب استفاده می‏شود. برای تردد آنها باید مجوز عبور صادر شود.

ابعاد و ویژگی های بار ها و باربری جاده ای

این بارهای بزرگ و سنگین باید با وسایل حمل و نقل مناسب و قدرتمند حمل شوند. این واگن ها با توجه به نوع کالای حمل شده تعیین خواهند شد. دو نوع وسیله نقلیه باری برای بارهای سنگین و فوق سنگین وجود دارد که به شرح زیر اند.

کمر شکن: دارای طول 8 تا 18 متر بوده و قابلیت جابجایی بارهای سنگین و فوق سنگین تا 16 تا 36 تن را دارد. حمل بار با استفاده از این وسایل نقلیه میتواند برای ابزار های سنگین صنعتی بسیار مفید باشد. عرض این نوع کامیون ها 2.6 تا 3 متر است. نمونه ای از کمر شکن را در بارهای سنگین 1 مشاهده میکنید.

بوگی: بوژی دارای طول متغیر است و در صورت نیاز می توان آن را کم یا زیاد کرد. این خودروی باری دارای عرض 3 متر و قابلیت جابجایی بار تا وزن 96 تن است.

بارهای سنگین 1کمرشکن

کمرشکن - باربری در اصفهان

کمرشکن – باربری در اصفهان صدرا بار

خدمات مهم حمل و نقل بارهای سنگین و تردد در نقاط مختلف

  • مطالعات، طراحی، مشاوره، برنامه ریزی و برنامه ریزی برای اجرای پروژه ها. باربری در اصفهان ارائه دهنده بهترین خدمات حمل و نقل در اصفهان.
  • خدمات بارگیری، نگهداری و تخلیه بسته به شرایط محیطی و نوع تجهیزات
  • صدور اسناد حمل و نقل و مجوز تردد مربوطه از سازمانها و ارگانها
  • تحقق عملیات حمل و نقل انواع بارهای سنگین و فوق سنگین و تجهیزات و تردد
  • اسکورت و پشتیبانی بار و ایجاد یک مسیر امن در حین حمل و نقل از مبدا تا مقصد
  • استفاده از ناوگان و تجهیزات به روز و تراکتورهای قدرتمند با رانندگان مجرب. حمل بار با استفاده از بهترین ناوگان باربری با رعایت نکات ایمنی همراه است.
  • صدور بیمه نامه بر اساس ارزش بار و درخواست کارفرما

انواع ماشین آلات حمل و نقل برای جابجایی کالاهای سنگین و ترافیکی

حمل و نقل جاده ای بسته به نوع بار، وزن و حجم آن تجهیزات و ماشین آلات مختلفی دارد. اما به طور کلی این ماشین ها عبارتند از:

تیلر چادری گزینه مناسب برای جابجایی وسایل بسته بندی شده

تریلر چادری برای جابجایی انواع کالاهای بسته بندی شده در پالت چوبی/فلزی، جعبه یا حتی کیسه های بزرگ استفاده می‏شود. باربری در اصفهان با استفاده از بهترین تجهیزات را از صدرا بار بخواهید. همچنین به لطف این اپلیکیشن امکان حمل و نقل عمده محصولات بدون بسته بندی نیز وجود دارد. بار در تریلر چادر با استفاده از تسمه یا زنجیر نگهداری می شود. تریلر چادر از کناره ها و همزمان بارگیری می شود. اگر سقف تریلر کشویی باشد، گزینه بارگیری از بالا برای بارهای طولانی نیز امکان پذیر است. نمونه ای از تریلر چادری را در بارهای سنگین 2 مشاهده میکنید.

مهمترین ویژگی و مزیت تریلر چادری، قرار دادن بار در داخل فضای چادر است. با صدرا بار بهترین حمل بار در اصفهان را تجربه کنید. محموله های داخل چادر از آسیب های اطراف دور هستند. به علاوه پس از آب بندی چادر دیگر امکان دسترسی به محموله از بیرون وجود ندارد. به همین دلیل یکی از بهترین انتخاب ها برای حمل کالاهای صادراتی و ترانزیت با استفاده از تریلر چادری می‏باشد. دو نوع تریلر چادری وجود دارد: (سقف ثابت و کناری) و (سقف و بغل کشویی). سهولت و سرعت تخلیه و بارگیری در حالت کشویی بسیار بیشتر از حالت ثابت است. باربری در اصفهان در محیط شهر با استفاده از خودرو نیسان بار انجام میشود.

بارهای سنگین 2تریلر چادری

تریلر چادری - باربری در اصفهان

تریلر چادری – باربری در اصفهان صدرا بار

ابعاد تریلر چادری بسته به دو محوره یا سه محوره بودن و همچنین با توجه به شرکت سازنده متفاوت است. اما ابعاد تقریبی آن به شرح زیر است:

طول (میلی متر): حدود 12220 تا 13740 (طول ورودی حدود 11800 تا 13670)

عرض (میلی متر): تقریبا 2,550 (عرض بار 2,480)

ارتفاع (میلی متر): تقریبا 4050 (ارتفاع بارگیری 2700)

ظرفیت: تقریبا (93 متر مکعب)

sadraabar.ir دارای کادر مجرب و ناوگان حمل و نقل با تحربه است.

تریلر یخچال دار ناجی مواد غذایی و مواد حساس به دما

تریلر یخچال دار برای حمل و نقل کلیه کالاهایی استفاده می‏شود که حمل و نقل آنها شرایط دمایی خاصی دارد. حمل بار با تریلر یخچال دار برای جابجایی مواد غذایی بسیار مهم است. دما در این مدل تریلر می تواند از دمای اتاق (25 درجه سانتیگراد) تا منفی 40 درجه سانتیگراد متغیر باشد. انواع مختلف محصولات مانند مواد غذایی، داروها، محصولات پروتئینی و محصولات منجمد با این تریلر قابل حمل می‏باشد. نمونه ای از تریلر یخچالی را در بارهای سنگین 3 مشاهده میکنید.

ابعاد تریلر یخچال دار بسته به دو محور یا سه محور بودن و همچنین بسته به سازنده متفاوت است اما ابعاد تقریبی آن به شرح زیر است:

طول (میلی متر): حدود 12220 تا 13600 (طول ورودی حدود 11800 تا 13400)

عرض (میلی متر): تقریبا 2550

ارتفاع (میلی متر): تقریبا 4050 (ارتفاع بارگیری 2500)

ظرفیت: تقریبا (86 متر مکعب)

برای باربری در اصفهان در داخل شهر نیازی به خودرو باربری خیلی بزرگ نیست.

بارهای سنگین 3تریلر یخچالی

تریلر یخچال - باربری در اصفهان

تریلر یخچال – باربری در اصفهان صدرا بار

تریلر های کف محبوب ترین نوع وسایل جابجایی های بزرگ

تریلر های تخت رایج‌ترین نوع تریلر هستند که با وجود تنوع کم، طیف وسیعی از کالاها را جابه‌جا می‌کنند. مهمترین ویژگی کف، عدم وجود دیوار در اطراف آن است. این مورد امکان دسترسی به کل سطح لازم برای بارگیری را فراهم می کند. اغلب حمل و نقل اجسام سنگین که دارای حجم زیاد یا ارتفاع غیر استاندارد هستند توسط یک تخت انجام می‏شود. اگرچه حمل و نقل کانتینر به عنوان یک محصول حجیم و سنگین با این استفاده بسیار متداول است.

برای حمل بار باید به نکات بسته بندی و مهار کردن بار در خودرو توجه ویژه داشت. اقلامی مانند میلگرد، تیرآهن، مقاطع فولادی سازه در شاخه های 12 متری با استفاده از فوم ساخته می شوند. تریلر کفی عمدتاً در دو سایز 12.6 و 13.7 متری موجود است و کف این تریلرها از چوب یا ورق مسلح و توپر می باشد. sadraabar.ir ارائه دهنده خدمات باربری در استان اصفهان.

نتیجه گیری در مورد انتخاب خودرو مناسب برای جابجایی وسایل سنگین صنعتی

در جابجایی دستگاه ها و وسایل سنگین صنعتی انتخاب یک وسیله نقیله مناسب مهم است. باربری در اصفهان تمام نکات مهم در مهار دستگاه ها را در نظر می‏گیرد. چرا که با انختاب یک خودرو بیش از حد بزرگ و قدرتمند هزینه اضافی خواهید داد. عکس این مورد نیز مطلوب نیست. چرا که در صورت انتخاب و به خدمت گرفتن خودرو ضعیف قادر به جابجایی ابزار یا دستگاه خود نخواهید بود. معمولا تصمیم گیری در مورد انتخاب خودرو بر عهده شرکت باربری است.

سوالات متداول در مورد انتخاب و به خدمت گرفتن خودرو باربر

  • چرا حمل بار صنعتی از جمله کار های دشوار در حوزه باربری است؟

پاسخ: زیرا نیازمند طراحی زیرساخت های لازم برای کم خطرترین مسیر حمل و نقل از خدمات شرکت های معتبر است. همچنین تجهیزات مورد نیاز آن ها بسیار پیشرفته است.

  • منظور از حمل و نقل جاده ای یا ترافیکی چیست؟

پاسخ: بارهای ترافیکی بارهایی هستند که وزن و ابعاد بیشتری نسبت به کامیون های استاندارد دارند. تردد خودروهایی که ابعاد و وزن آنها بیش از ابعاد یا وزن استاندارد باشد مشمول مقررات آیین نامه راهداری هستند.

  • محبوب ترین نوع ماشین آلات جابجایی چیست؟

پاسخ: تریلر های تخت رایج‌ترین نوع تریلر هستند که با وجود تنوع کم، طیف وسیعی از کالاها را جابه‌جا می‌کنند. مهمترین ویژگی کف، عدم وجود دیوار در اطراف آن است. این مورد امکان دسترسی به کل سطح لازم برای بارگیری را فراهم می کند.

شما میتوانید برای مطالعه در مورد نکات جابجایی یخچال به مقاله جابجایی یخچال در sadraabar.ir مراجعه نمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *