بکار گیری تمام متد های جدید اسباب کشی - حمل اثاثیه منزل

بکار گیری تمام متد های جدید اسباب کشی - حمل اثاثیه منزل - صدرا بار


حمل اثاثیه منزل این روزها تغییر تنها ثابت است، و زمانی که انجام می‌شود، از جمع کردن وسایل و یافتن مکان‌های جدید برای حفاری هراسی ندارند. خانواده شما در حال رشد است؟ آیا به دنبال کاهش اجاره بها یا نقل مکان به خانه بهتر هستید؟ آیا کار جدید یا انتقال شغل شما را به شهر جدیدی آورده است؟

دلیل شما برای باربری در اصفهان  هر چه که باشد، سازماندهی هر چیزی که دارید از یک خانه به خانه دیگر می تواند دشوار باشد. بنابراین به جای اینکه فقط به دل خود عمل کنید و امیدوار باشید که همه چیز به موقع درست شود، قبل از اقدام، یک برنامه محکم داشته باشید. چه نوع چیزهایی باید در استراتژی جابجایی شما گنجانده شود؟

فهرست مطالب

 به جزئیات تغییر آدرس توجه کنید

یک لیست اصلی مهم از وظایف جابجایی تهیه کنید

هزینه بسته بندی  را پرداخت نکنید

بسته بندی اتاق جدید در حال بسته بندی اتاق قدیمی

 حرکات شغلی را ردیف کنید

از دوستان خود برای تسریع روند اسباب کشی کمک بخواهید

مکان جدید خود را به بهترین نکته  تبدیل کنید

در مورد نحوه رانندگی کامیون اجاره ای بیشتر بخوانید

تمیز کردن  فرش ها و پرده ها

نتیجه ای از استراتژی صحیح جابجایی به کمک صدرا بار

فهرست تصاویر

حمل اثاثیه منزل 1 ایجاد لیست وظایف قبل از آمدن صدرا بار

حمل اثاثیه منزل 2 کمک دوستان و شرکت باربری برای تسریع روند اسباب کشی

حمل اثاثیه منزل 3 حمل فرش ها و پرده های شما توسط کارگران ما

عنوان حمل اثاثیه منزل
نویسنده یلدا خطائی محمدآبادی
دپارتمان اوج شید
تعداد کلمات 1582 کلمه
زمان مطالعه 15 دقیقه

در حمل اثاثیه منزل  به جزئیات تغییر آدرس توجه کنید

بعد از باز کردن آخرین جعبه در خانه جدیدتان، ممکن است بخواهید یک نوشیدنی، یک غذای خوب میل کنید یا روی مبل تازه ساخته شده خود جشن بگیرید. آخرین کاری که در آن لحظه می خواهید انجام دهید این است که کارهای خسته کننده تری را در لیست کارهای خود پیدا کنید. با رسیدگی به درخواست های تغییر آدرس ابتدا از مزاحمت ها جلوگیری کنید. آنها به ندرت فورا اعمال می شوند، بنابراین اطلاع دادن به اداره پست، بانک و سایر مخاطبین مهم قبل از شروع بسته بندی، اطمینان حاصل می کند که همه چیز قبل از تاریخ جابجایی شما به روز است. سپس حمل اثاثیه منزل 1 را مشاهده نمایید.

یک لیست اصلی مهم از وظایف جابجایی تهیه کنید

همه می دانند که اگر بنشینید و فهرستی برای حمل اثاثیه منزل تهیه کنید، به خاطر سپردن کارهایی که باید انجام دهید آسان تر است. به علاوه، این فرصت را به شما می دهد تا لیست کارهای خود را در هر زمان بررسی کنید، که همیشه رضایت بخش است. هنگام در نظر گرفتن کودکان و حیوانات خانگی موارد زیادی وجود دارد که باید در نظر داشته باشید. چک لیست به شما کمک می کند تا افکار خود را سازماندهی کنید و باید چند ماه قبل از حرکت آماده باشد.

حمل اثاثیه منزل 1 ایجاد لیست وظایف قبل از آمدن صدرا بار

ایجاد لیست وظایف قبل از آمدن صدرا بار - حمل اثاثیه منزل

ایجاد لیست وظایف قبل از آمدن صدرا بار – حمل اثاثیه منزل – صدرا بار

هزینه بسته بندی حمل اثاثیه منزل را پرداخت نکنید

شما می توانید تمام کیف های جابجایی را به صورت رایگان از بسته بندی ها و فروشگاه های مواد غذایی تهیه کنید. جابجایی کار بسیار زیادی است و حتی اگر به مکان مقرون به صرفه تری نقل مکان کنید، واقعا می تواند کیف پول شما را خالی کند. پس چرا وقتی می‌توانید وسایل جابجایی را رایگان دریافت کنید، برای جابجایی هزینه کنید؟ آیا تعداد جعبه های مورد نیاز برای کالای خود را تخمین زده اید؟ خوب، فقط برای اینکه مطمئن باشید، این عدد را در 20٪ ضرب کنید و شروع به فروش لوازم خانگی یا فروشگاه های بزرگ کنید. همچنین می‌توانید خواربارفروشی یا بسته‌بندی محلی خود را امتحان کنید.

حتی ممکن است داوطلب شوند که تعدادی جعبه و لفاف برای شما بیندازند. هنگامی که جعبه خود را در خانه جدید خود باز می کنید، مطمئن شوید که هر تکه کاغذ بسته بندی را صاف کنید تا مطمئن شوید که می توانید قطعات کوچک را پیدا کنید، به خصوص با کمک جعبه بسته بندی خود.

بسته بندی اتاق جدید در حال بسته بندی اتاق قدیمی

شما نمی توانید دقیقاً همه چیز را در خانه قدیمی خود در خانه جدید خود تکرار کنید. مکان جدید شما یک پالت جدید برای ایده های جدید است. همچنین در وقت شما هنگام باربری در اصفهان صرفه جویی می کند. فراموش نکنید که از قلاب های الکترونیکی پیچیده عکس بگیرید تا به شما کمک کند آنها را دوباره کنار هم قرار دهید. اگر بتوانید پلان خانه جدید خود را پیدا کنید، نقشه دقیق تری خواهید داشت.

هنگام حمل اثاثیه منزل حرکات شغلی را ردیف کنید

جابجایی های حرفه ای هزینه بیشتری برای شما خواهند داشت، اما در وقت و تلاش شما صرفه جویی می کنند.

اگر برای شما فشار آورده است، یا فقط از فکر بالا و پایین بردن جعبه های بی شماری از پله ها متنفر هستید – یا در حال حرکت در سراسر کشور هستید – ممکن است بخواهید به استخدام یک شرکت حمل و نقل حرفه ای فکر کنید. در حالی که جابجایی حرفه ای می تواند گران باشد، لزومی ندارد. به شرکت اطلاع دهید که به رقابت نگاه می کنید ممکن است قیمت را کاهش دهد. اگر در مورد تاریخ حمل اثاثیه منزل انعطاف پذیر هستید، بپرسید آیا می توانید صبر کنید تا به کامیونی که به همان منطقه حرکت می کند اضافه شوید. این باعث کاهش هزینه ها می شود. در ادامه به حمل اثاثیه منزل 2 دقت کنید.

از دوستان خود برای تسریع روند اسباب کشی کمک بخواهید

حتی اگر یک شرکت حمل اثاثیه منزل استخدام می کنید، به خصوص اگر این کار را نکنید، به شخص دیگری نیاز دارید که به شما کمک کند وسایل را از خانه قدیمی به خانه جدید منتقل کنید. اگر به شدت به دوستان برای کمک به شما تکیه می کنید، باید مطمئن شوید که آنها به وضعیت بد شما متعهد هستند. و باید در اوایل بازی آنها را ردیف کنید. اگر به کمک نیاز دارید، بهتر است برای جابه‌جایی خود در تعطیلات آخر هفته برنامه‌ریزی کنید، زمانی که بیشتر افراد از کار خارج هستند. وقتی دستیارتان آمد، برای کارهایی که همه باید انجام دهند برنامه ریزی کنید.

حمل اثاثیه منزل 2 کمک دوستان و شرکت باربری برای تسریع روند اسباب کشی

 

 مکان جدید خود را به بهترین نکته حمل اثاثیه منزل  تبدیل کنید

تکمیل بسیاری از پروژه های خانه و تمیز کردن قبل از نقل مکان، انجام این مشاغل را آسان تر می کند. اگر در حال نقل مکان به یک خانه اجاره ای یا بازسازی هستید، ممکن است برنامه هایی برای یک مکان جدید داشته باشید. خواه به دنبال رنگ آمیزی، انجام تعمیرات جزئی، تعمیرات اساسی یا صرفاً ظاهری جدید به مکان هستید، سعی کنید قبل از حرکت آن را انجام دهید. هر پروژه ای که برنامه ریزی می کنید اگر زودتر از موعد انجام شود آسان تر و سریع تر خواهد بود. جعبه ها و اثاثیه شما می رسد. اگر وقت ندارید خودتان وارد آنجا شوید، در حین تکمیل وسیله نقلیه به تلاش خود کمک کنید.

 در مورد نحوه رانندگی کامیون اجاره ای بیشتر بخوانید

اگر در حال رانندگی یک کامیون یا ون کرایه ای هستید، قبل از رفتن به جاده نحوه رانندگی با آن را بخوانید. در اینجا چند نکته وجود دارد که هنگام رانندگی کامیون باید در نظر داشته باشید: اول، اگر معمولاً یک سدان رانندگی می کنید، کامیون بسیار عریض تر از چیزی است که به آن عادت کرده اید. همچنین از ماشین سنگین‌تر است، بنابراین به این سرعت متوقف نمی‌شود. در اینجا حمل اثاثیه منزل 3 را مورد توجه خود قرار دهید.

تمیز کردن  فرش ها و پرده ها در حمل اثاثیه منزل

از این روش برای تمیز کردن فرش ها، پرده ها و سایر اقلام نرم خود استفاده کنید تا هنگام جابجایی، آنها را تازه و تمیز نگه دارید. خانه تکانی هنگام حمل اثاثیه منزل یک فرصت عالی برای تمیز کردن برخی از چیزهایی است که مدت زیادی است جابجا نشده اند. به عنوان مثال، اگر مبل شما دارای روکش جداشدنی است، می‌توانید روکش و روکش کوسن را برای تمیز کردن خوب به تمیزکننده ببرید. در مورد فرش شما نیز (بسته به جنس آن) همینطور است. پرده، پرده حمام و دامن تخت از دیگر وسایل پارچه ای هستند که باید قبل از جابجایی شسته شوند. شما نمی خواهید لباس های کثیف را به خانه جدید خود بیاورید، بنابراین قبل از حرکت آنها را تمیز کنید.

حمل اثاثیه منزل 3 حمل فرش ها و پرده های شما توسط کارگران ما

 

نتیجه ای از استراتژی صحیح جابجایی به کمک صدرا بار

اگر خانه شما در محل دفن زباله است، ممکن است لازم باشد برای دفع زباله ها در ماه های منتهی به نقل مکان خود برنامه ریزی کنید. هر شمع را بیش از یک بار بررسی کنید، دور انداختن‌های واضح را در اولین اسکن و دور انداختن‌های واضح را در دو اسکن بعدی دور بیندازید. بسیاری از اقلام  باربری در اصفهان را می توان به خیریه ها اهدا کرد. فراموش نکنید که کمک مالی خود را ثبت کنید و یک رسید مالیاتی دریافت کنید. اگر زمان بیشتری در اختیار دارید، می توانید قبل از نقل مکان برای فروش گاراژ برنامه ریزی کنید. برای تجربه بهترین حمل اثاثیه منزل استخدام یک شرکت حمل و نقل معتبر بسیار لازم است.

سوالات متداول:

  1. چه کاری فرصت عالی برای تمیز کردن برخی از چیزهایی است که مدت زیادی است جابجا نشده اند؟

خانه تکانی

  1. یکی از راه های صرفه جویی در حمل اثاثیه چیست؟

گرفتن جعبه های رایگان

  1. چه کاری به شما کمک میکند افکار خود را سازماندهی کنید؟

ایجاد یک چک لیست از وظایف مهم

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *