بسته بندی اثاثیه منزل در اصفهان | کامیون حمل اثاثیه منزل در اصفهان | صدرابار | sadraabar

بسته بندی اثاثیه منزل در اصفهان | کامیون حمل اثاثیه منزل در اصفهان | صدرابار | sadraabar


بسته بندی اثاثیه منزل در اصفهان | کامیون حمل اثاثیه منزل در اصفهان  | صدرابار  | sadraabar

عنوان مقاله اسباب كشي منزل
دپارتمان اوج شيد
نويسنده زهرا بهرامي
تعداد كلمات 900 كلمه
زمان مطالعه 9 دقيقه

فهرست مطالب

در انجیر. 3-5 الگوهای بهینه q6(t)، q8(t) و q9(t) نشان؟

که البته تا حدی منابع (آهنگ، جرثقیل بسته بندی اثاثیه منزل اصفهان!

در اقتصاد و سیستم های ریاضی 619. Springer Verlag.

محدودیت‌های (11) و (12) باعث می‌شوند که قطار می‌تواند؟

فهرست تصاویر

شکل 1 بسته بندی اثاثیه منزل اصفهان

شکل 2 کامیون حمل اثاثیه منزل اصفهان

در انجیر. 3-5 الگوهای بهینه q6(t)، q8(t) و q9(t) نشان؟

داده شده است، بسته بندی اثاثیه منزل در اصفهان که نشان می دهد تقاضای خارجی (4 قطار) توسط 4 قطار موجود در مسیرهای داخلی، به ترتیب در q6 برآورده می شود. q9، q8 و q9. با تجزیه و تحلیل مقادیر بهینه نرخ جابجایی، می توان بیان کرد که حداکثر ظرفیت توسط u2(t) و u3(t) (9 کانتینر در ساعت) و توسط u4,8(t) و u4,9(t) بدست می آید. (30 ظرف در کامیون حمل اثاثیه منزل در اصفهان  ساعت)؛ این بدان معناست که منابع جابجایی مربوطه (ریچ استکر و تریلر از یک طرف و جرثقیل RMG از طرف دیگر) گلوگاه های سیستم  sadraabarهستند، یعنی با افزایش بهره وری آنها می توان قطارهای بیشتری را برنامه ریزی کرد و کل ترمینال را افزایش داد. توان حمل و نقل ریلی.شکل 1 بسته بندی اثاثیه منزل در اصفهان را نشان می دهد.

نتیجه گیریدر این بسته بندی اثاثیه منزل در اصفهان مقاله، یک مدل دینامیکی زمان گسسته برای نشان دادن چرخه راه آهن واردات در یک پایانه کانتینری بندر دریایی پیشنهاد شده است. بر اساس این مدل، یک مشکل کنترلی به منظور برنامه ریزی بهینه استفاده از منابع جابجایی در سیستم و زمان بندی خروج قطار از ترمینال رسمیت صدرابار یافته است. این مشکل کامیون حمل اثاثیه منزل در اصفهان کنترلی در یک مطالعه موردی واقعی اعمال شده است و برخی نتایج در مقاله نشان داده شده است.تحقیقات فعلی و آتی به گسترش مدل حاضر برای در نظر گرفتن جریان صادرات کانتینرها اختصاص دارد.

شکل 1 بسته بندی اثاثیه منزل در اصفهان

که البته تا حدی منابع (آهنگ، جرثقیل بسته بندی اثاثیه منزل در اصفهان!

و غیره) مورد استفاده برای چرخه واردات را به اشتراک می‌گذارد. علاوه بر این، یک چارچوب شبیه‌سازی رویداد گسسته به منظور مدل‌سازی چرخه ریل بندر به روشی دقیق‌تر و استفاده برای اعتبارسنجی نتایج به‌دست‌آمده توسط چارچوب بهینه‌سازی، اجرا می‌شود.مناب کامیون حمل اثاثیه منزل در اصفهان  ع الساندری، آ.، ساکون، اس.، و سیری، اس. (2007). مدل‌سازی و کنترل بهینه افق عقب‌نشینی پایانه‌های کانتینری دریایی. مجله مدل سازی و الگوریتم های ریاضی، 6، 109-133.Ambrosino، D.، Bramardi، A.، Pucciano، M.، Sacone، S.، و Siri، S. (2011).

مدل سازی و حل بسته بندی اثاثیه منزل در اصفهان مسئله برنامه ریزی بار قطار در پایانه های کانتینری بندر دریایی در هفتمین کنفرانس سالانه IEEE در زمینه علوم و مهندسی اتوماسیون.بمپوراد، ا. و موراری، م. (1999). کنترل سیستم هایی که منطق، دینامیک و محدودیت ها را یکپارچه می کنند. Automat-ica، 35، 407-427.Bostel, کامیون حمل اثاثیه منزل در اصفهان  N. and Dejax, P. (1998). مدل‌ها و الگوریتم‌ها برای مشکلات تخصیص کانتینر در قطارها در محوطه انتقال سریع علوم حمل و نقل، 32، 370-379.کرینیک، تی (20 09). مدل های طراحی خدمات برای حمل و نقل ریلی بین وجهی. در B. et al. (ویرایش)، نوآوری در لجستیک توزیع، یادداشت های سخنرانی

در اقتصاد و سیستم های ریاضی 619. Springer Verlag.

Stahlbock, R بسته بندی اثاثیه منزل در اصفهان. and Voss, S. (2008). تحقیق در عملیات در پایانه های کانتینری: به روز رسانی ادبیات OR Spectrum، 30، 1-52.Steenken, D., Voss, S., and Stahlbock, R. (2004). تحقیق در مورد عملیات ترمینال کانتینری و کامیون حمل اثاثیه منزل در اصفهان  عملیات – طبقه بندی و بررسی ادبیات. OR Spectrum، 26، 3-49.Vis، I. و Koster، R.D. (2003). حمل و نقل کانتینرها در یک پایانه کانتینری: یک مرور کلی مجله اروپایی تحقیقات عملیاتی، 147، 1-16.88.شکل 2 کامیون حمل اثاثیه منزل در اصفهان را نشان می دهد.

در کاغذ علاوه بسته بندی اثاثیه منزل در اصفهان بر این، محدودیت های (9) حضور را مدل می کننداز تنها یک مسیر فرعی اتصال داخلی باپارک راه آهن خارجی و این کامیون حمل اثاثیه منزل در اصفهان  واقعیت که τ مراحل زمانی مورد نیاز استعبور از آن؛ به همین دلیل، در مراحل زمانی τ که در آن a(7) قطار از داخلی به پارک خارجی، مجموع حرکت می کنداز yi,j (t) باید کمتر یا مساوی 1 باشد، یعنی فقط یک قطارمی تواند در مسیر سایدینگ ترانزیت کند. محدودیت ها (10) هستندنیاز به مدل سازی این واقعیت است که در هر مرحله زمانی t، فقط(8) یک آهنگ خارجی می تواند برای رضایت بخش خارجی در دسترس باشد

کامیون حمل اثاثیه منزل در اصفهان | صدرابار | sadraabar

کامیون حمل اثاثیه منزل در اصفهان | صدرابار | sadraabar

شکل 2 کامیون حمل اثاثیه منزل در اصفهان

محدودیت‌های (11) و (12) باعث می‌شوند که قطار می‌تواند؟

حرکت کند(9) بسته بندی اثاثیه منزل در اصفهان پارک راه آهن داخلی فقط زمانی که بارگیری شده باشدظروف C. وقتی قطار از پارک راه آهن داخلی خارج می شود،می تواند به یکی از مسیرهای خارجی مختلف برود. از این رو(10) لازم است تحمیل شود که وقتی qi(t) = C، باید کامیون حمل اثاثیه منزل در اصفهان  باشدتأیید کرد که 4+N+Mj=4+N +1 yi,j (t) = 1، یعنی قطار از چیبه یک صف q , j = 4 + N + 1, . . . , 4 + N + M ,باید P j ارسال شوددر زمان گام t. اگر به جای qi(t) < C، پس باید باشد4+N+MPj=4+N +1 yi,j (t) = 0.(11) قیود (13) و (14) نشان می دهد که مقدار سابق

از این رو، مسئله کنترل حاصل، یک مسئله برنامه ریزی خطی عدد صحیح مختلط است که می تواند با حل کننده های تجاری (که از روش های راه  sadraabar حل استاندارد ارائه راه حل بهینه جهانی استفاده می کنند) حل شود. به هر حال، همانطور که شناخته شده است، برای مسائل برنامه ریزی خطی عدد صحیح مختلط، در بدترین حالت زمان حل به طور تصاعدی  صدرابار به تعداد متغیرهای عدد صحیح بستگی دارد. این مسائل محاسباتی باید هنگام انتخاب.

در واقع، یک افق برنامه ریزی کوتاه اجازه؟

نمی دهد تا وضعیت سیستم را به درستی.

پیش بینی کنیم، اما مربوط به یک نمونه ؟

مشکل کوچکتر است که باید در زمان های.

محاسباتی کوتاه حل شود. از سوی دیگر؟

افق برنامه ریزی برای مسئله در نظر گرفته شوند

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *