کارتن حمل اثاثیه منزل در اصفهان | بسته بندی اثاثیه منزل در اصفهان | صدرابار | sadraabar

کارتن حمل اثاثیه منزل در اصفهان | بسته بندی اثاثیه منزل در اصفهان | صدرابار | sadraabar


کارتن حمل اثاثیه منزل در اصفهان | بسته بندی اثاثیه منزل در اصفهان | صدرابار  |   sadraabar

عنوان مقاله اسباب كشي منزل
دپارتمان اوج شيد
نويسنده زهرا بهرامي
تعداد كلمات 900 كلمه
زمان مطالعه 9 دقيقه

فهرست مطالب

A 12) 1424–1448 جدول 2 احتمالات کنترل های گمرکی در بنادر دریایی!

NAP SAL NOL/ MARNCC MCCک کارتن حمل اثاثیه منزل اصفهان!

(ظروف از/به سالرنو)a کانتینرهای کامل ترخیص شده توسط !

که وضعیت واقعی مشاهده‌شده (بسته بندی اثاثیه منزل اصفهان ؟

فهرست تصاویر

شکل 1 کارتن حمل اثاثیه منزل اصفهان

شکل 2 بسته بندی اثاثیه منزل اصفهان

A 12) 1424–1448 جدول 2 احتمالات کنترل های گمرکی در بنادر دریایی!

NAP 4.10,233 0SAL 0 340,224NOL 74,424 2744MAR 13,193 541NAP2 178,224 کارتن حمل اثاثیه منزل در اصفهان 6 (200 56,994SAL2. 8416 127,101CAS 22,264 16,473AVE 10,469 7649BEN 6503 12,855PUG 15,457 22,361TAR 4383 5727BAR. 17,294 7617BAS 4470 8972CAL 5730 615ROS 6616 241 بسته بندی اثاثیه منزل در اصفهان SAN 7081 221SIC 636 1059LAZ 26,18.4 56,364ABR 4913 12,508UMB 1917 33 TOS 636 17EMI 765 101MIL 26 13VEN 636 18 1438 F. Iannone / تحقیق حمل و نقل قسمت کامپانیا در سال 2007. منبع: author’s processing بر اساس داده های ارائه شده توسط آژانس گمرک ایتالیا، اپراتورهاپایانه های دریایی و حمل و نقل فورواردرها واردات کانتین ری NAP (%) SAL (%).شکل 1 کارتن حمل اثاثیه منزل در اصفهان را نشان می دهد.

کنترل کامپیوتری خودکار کارتن حمل اثاثیه منزل در اصفهان – AC 59.0 84.0  کنترل. مستند – DC 11.0 11.0 بازرسی فیزیکی – PI 25.0 4.0 کنترل اسکنر. – SC 5.0 1.0 صادرات کانتینر کنترل خودکار کامپیوتری – AC 71.3 87.0 کنترل مستند – DC 10.0 10.0 بازرسی  صدرابار  فیزیکی – PI 15.6 2.5 کنترل اسکنر – SC 3.1 0.5جدول 3 F. Iannone / تحقیق حمل و نقل قسمت A 46 (2012) 1424–1448 1439 جدول  میانگین کل هزینه‌های ل بسته بندی اثاثیه منزل در اصفهان جستیک تعمیم یافته عملیات آزادسازی کانتینر در بنادر و بندرگاه‌های دریایی کامپانیا در سال 2007 (Euro/TEU). منبع: پردازش نویسنده بر اساس داده های ارائه شده توسط آژانس گمرک ایتالیا، اپراتورهای پایانه های دریایی و داخلی، شرکت های حمل و نقل و لجستیک.

کارتن حمل اثاثیه منزل در اصفهان |صدرابار | sadraabar

کارتن حمل اثاثیه منزل در اصفهان |صدرابار | sadraabar

شکل 1 کارتن حمل اثاثیه منزل در اصفهان

NAP SAL NOL/ MARNCC MCCک کارتن حمل اثاثیه منزل در اصفهان!

انتینرهای خالی خروج/ورود از طریق جاده/راه آه504.6 172.2 111.1 111.گمرک کانتینرهای کاملی را که از طریق راه آهن بین بنادر .دریایی منطقه ای و بین بندری ترانزیت می کنند و تحت 136.6 196.6 – – بسته شده است.مسئولیت کشتیرانی لاینزا میانگین وزنی کانتینرهای کامل .ترخیص صدرابار  شده توسط گمرک در بندر و خروج/ورو بسته بندی اثاثیه منزل در اصفهان د از طریق. جاده/راه آهن626.5 204.8 – میانگ 1436 F. Iannone / تحقیق حمل و نقل قسمت A 46 (2012) 1424–1448 میلان را جدا کنید افسانه روبیرا ونتو بندر دریایی (ناپل، سالرنو) توسکان Interport (Nola، Marcianise) Ancona موقعیت داخلی با پایانه راه آهن Folign موقعیت .

داخلی فقط توسط کامیون کارتن حمل اثاثیه منزل در اصفهان لاتزیو ارائه می شود ارتباط جاده ای Marcianiseبنونتو اتصال راه آهن کازرتا رم نولا آپولیا ناپل باری ناپل Prov سالرنو تارانتو سالرنو prov. بازیلیکاتا آولینو روزارن سن فردیناندو رم کالابریا سیسیل شکل 2. شبکه کانتینری بندر واقعی در بسته بندی اثاثیه منزل در اصفهان حال بررسی. –Node Import–Export at the Import–Export at thبندر ناپل (NAP) بندر سالرنو (SAL)ین وزنی کانتینرهای کامل ترخیص شده توسط گمرک در حمل و نقل و خروج/ورود از طریق جاده و راه آهن – – 178.5 178.5(ظروف از/به ناپل) بمیانگین وزنی کانتینرهای کامل ترخیص شده توسط گمرک در حمل و نقل و خروج/ورود از طریق جاده/راه آهن – – 154.8 –

(ظروف از/به سالرنو)a کانتینرهای کامل ترخیص شده توسط !

گمرک در بنادر و خروج/ورود کارتن حمل اثاثیه منزل در اصفهان از طریق جاده/راه آهن – – 148.9 148.9 در دسترس بودن اتصالات ریلی در بندر سالرنو (فرضیه مدل سازی)b در دسترس بودن منطقه A3 در interport Marcianise (فرضیه مدل سازی) جدول 5 هزینه های خارجی  sadraabar حاشیه ای حمل و نقل کانتینری بسته بندی اثاثیه منزل در اصفهان در ایتالیا (یورو/TEU-km). منبع: محاسبات نویسنده بر اساس داده های Amici della Terra و Ferrovie dello Stato (2005) حمل و نقل جاده ای حمل و نقل ریلی ظروف کامل ظروف خالی ظروف کامل ظروف خالی گازهای گلخانه ای 0.037 0.005 0.012 0.0017 آلودگی هوا 0.142 0.020 0.020 0.0029  نویز 0.108 0.015 0.067 0.0095 حوادث 0.021 0.003 0.002 0.000 ازدحام 0.264 0.037 0.000 0.0000.شکل 2 بسته بندی اثاثیه منزل در اصفهان را نشان می دهد.

مجموع 0.572 0.081 0.101 0.01 کارتن حمل اثاثیه منزل در اصفهان 4 CO2 0.00182560 0.00025760 0.00059006 0.00008326CO2 + CH4 + N2O (معادل CO2) 0.00185519 0.00026178 0.00060729 0.00008569SO2 0.00000033 0.00000005 0.00000072 0.00000010NOx 0.00001528 0.00000216 0.00000158 0.0000002 PM10 0.00000094 0 بسته بندی اثاثیه منزل در اصفهان.00000013 0.00000012 0.00000002CO 0.00000470 0.00000066 0.00000050 0.00000007VOC 0.00000232 0.00000033 0.00000020 0.00000003مجموع گازهای گلخانه ای (معادل CO2) 0.00185519 0.00026178 0.00060729 0.00008569کل آلاینده های هوا 0.00002357 0.00000333 0.00000312 0.00000044 CO2، دی اکسید کربن؛ CH4، گاز متان؛ N2O، اکسید نیتروژن؛ SO2، دی اکسید گوگرد؛ NOx، اکسیدهای نیتروژن؛ PM، ذرات معلق؛ CO، مونوکسید کربن؛ VOC، ترکیبات آلی فرار.به طور کلی، جریان ریلی بین بندرهای بین‌المللی کامپان و مکان‌های داخلی فرامنطقه‌ای ایجاد شده توسط سناریوهای ایده‌آل کمتر از آنهایی است.

بسته بندی اثاثیه منزل در اصفهان | صدرابار | sadraabar

بسته بندی اثاثیه منزل در اصفهان | صدرابار | sadraabar

شکل 2 بسته بندی اثاثیه منزل در اصفهان

 که وضعیت واقعی مشاهده‌شده (بسته بندی اثاثیه منزل در اصفهان ؟

.این به راحتی با در نظر گرفتن کارتن حمل اثاثیه منزل در اصفهان این واقعیت قابل توضیح است که، همانطور که قبلاً اشاره شد، ارقام واقعی مشاهده شده در مورد ترافیک بین بندرهای بین‌المللی منطقه‌ای و مکان‌های فرامنطقه‌ای حاصل از جدول 9، جریان‌های ترانزیتی کانتینرهایی را که نه از بنادر دریایی منشأ می‌گیرند و نه مقصد آنها را در بر می‌گیرد، در خود جای داده است. ناپل و سالرنو این دسته از جریان ها در برنامه های کاربردی مدل سازی تجربی ارائه شده در این مقاله گنجانده نشده است. با این حال، کانتینرهای پر و خالی تخلیه و بارگیری شده در بنادر دریایی کامپان و ترانزیت از طریق راه آهن از طریق بندرهای بین‌المللی کامپانیا در سال 2007 فقط به 142 TEU رسید (جدول 11).

با توجه به نتایج فوق، سهم بازار حمل و نقل ریلی در ت sadraabar رافیک داخلی سالانه کانتینرهای تخلیه و بارگیری شده در بنادر دریایی ناپل و سالرنو در سناریوهای ایده آل شبیه سازی شده بزرگتر از وضعیت واقعی است (جدول 10).

تا آنجا که به ترافیک کانتینری داخلی دو طرفه؟

بین بنادر منطقه ای و بندرهای بین‌المللی مربوط.

می‌شود، سناریوی ایده‌آل درونی‌سازی اثرات خارجی؟

در تابع هدف، سهم بازار کمتری از حمل‌ونقل ریلی.

را نسبت به آنچه که از راه‌حل ایده‌آل غیر ؟

داخلی‌سازی به دست می‌آید ارائه می‌کند.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *