کارتن حمل اثاثیه منزل در اصفهان ادغام حمل و نقل دریایی بسیار شبیه به مشکل حمل و نقل هوایی است. آنگ و همکاران (2007) مشکل مخلوط محموله دریا را برای حمل و نقل بین المللی کانتینرهای اقیانوسی در نظر می گیرند. همانطور که در مقاله حاضر، وزن، حجم و بند ضربه در محموله در نظر گرفته بهترین شرکت حمل اثاثیه منزل در اصفهان شده است. این نویسندگان ویژگیهای مسئله مخلوط محموله را برای حامل در یک افق برنامهریزی چند دوره ای توصیف میکنند
عنوان مقاله | اسباب كشي منزل |
---|---|
دپارتمان | اوج شيد |
نويسنده | زهرا بهرامي |
تعداد كلمات | 900 كلمه |
زمان مطالعه | 9 دقيقه |
فهرست مطالب
و به عنوان یک کارتن حمل اثاثیه در اصفهان مسئله !
یک فورواردر حمل و نقل هوایی نیاز به تصمیم گیری ؟
با این حال، این کارتن حمل اثاثیه منزل اصفهان نویسندگان؟
یک فرمول مبتنی بر کارتن حمل اثاثیه در اصفهان قوس؟
فهرست تصاویر
کارتن حمل اثاثیه منزل اصفهان 1
و به عنوان یک کارتن حمل اثاثیه منزل در اصفهان مسئله !
کوله پشتی چند بعدی چند بعدی (MDMKP) فرموله میکنند. به ویژه، MDMKP کل سود ایجاد شده توسط تمام رزروهای بار پذیرفته شده در یک افق برنامه ریزی چند دوره ای صدرابار را با توجه به ظرفیت های حمل اثاثیه منزل اصفهان حمل و نقل محدود به حداکثر می رساند. آنگ و همکاران (2007) دو الگوریتم اکتشافی را پیشنهاد می کند.کارتن حمل اثاثیه در اصفهان 1 را نشان می دهد.
- که می تواند مشکلات مقیاس بزرگ را با ده ها هزار متغیر تصمیم گیری در مدت زمان کوتاهی حل کند.
- آنها همچنین آزمایشهای عددی را روی نمونههای کارتن حمل اثاثیه منزل در اصفهان مسئلهای که بهطور تصادفی ایجاد میشوند،
- انجام میدهند.جدول 1 چهار مقاله ای را که بیشترین ارتباط را با تحقیق ما دارند مقایسه می کند. به جز وونگ
و همکاران. (2009)، بسیاری از تحقیقات قبلی تنها بر تصمیم گیری برای یک مبدا بهترین شرکت حمل اثاثیه منزل در اصفهان متمرکز شده است. پس از ادغام ها و ادغام های مختلف، باربری های جهانی در سراسر جهان حضور بیشتری پیدا می کنند.
کارتن حمل اثاثیه منزل در اصفهان 1
یک فورواردر حمل و نقل هوایی نیاز به تصمیم گیری ؟
در مورد چندین مبدا دارد.سایر تحقیقات مرتبط عمدتاً از مطالعات طراحی شبکه تحویل پیک به دست آمده است. بارنهارت و همکاران (2002)، آرماکوست و همکاران. (2004)، بارنهارت و شن (2005)، روت و کوهن (2008)، شنک و کلابجان (2008) مدل های تصمیم گیری در سطح شبکه را ترکیب می کنند.
- با این حال، هیچ یک از آنها بند افزایش برای محموله های تلفیقی را در نظر نمی گیرند. بسیاری از مدلها بر
- اساس مسئله جریان شبکه تکهای-خطی (PLNFP) هستند، کارتن حمل اثاثیه منزل در اصفهان که مربوط به کمینهسازی یک تابع هدف تکهای
- خطی محدب قابل جداسازی، مشروط به محدودیتهای خطی است. روشهای راهحل موفق بسیاری برای
PLNFP وجود دارد، مانند Balakrishnan و Graves (1989)، Amiri and Pirkul (1997)، Croxton و همکاران. (2003) ، چانگ (2008). بالاکریشنان و گریوز (1989) PLNFP را به عنوان یک حمل اثاثیه اصفهان برنامه عدد صحیح مختلط فرموله می کنند و یک الگوریتم ترکیبی را برای ایجاد کران های پایین تر و راه حل های امکان پذیر توسعه می دهند.
با این حال، این کارتن حمل اثاثیه منزل در اصفهان نویسندگان؟
ظرفیت ها و اظهارات بیش از حد را در نظر نمی گیرند. امیری و پیرکول (1997) از آرامش لاگرانژی برای حل این مشکل استفاده می کنند. کراکستون حمل اثاثیه منزل اصفهان و همکاران (2003) سه فرمول sadraabar برنامه ریزی اعداد صحیح مختلط را با هم مقایسه کردند.تعرفه حمل اثاثیه منزل 2 را نشان می دهد.
- که هر کدام تابع هزینه را با پوشش محدب پایینی خود برای حل یک مسئله حداقل سازی استاندارد با هزینه
- های خطی تکه تکه غیر محدب قابل جداسازی تقریب می زند کارتن حمل اثاثیه منزل در اصفهان . چانگ (2008) همچنین یک راه حل اکتشافی برای
- آن مشکلات ارائه می دهد. با این حال، هیچ یک از نویسندگان فوق به ویژگی اصلی یک محموله احترام نمی
گذارد: نمی توان آن را در طول مسیر از مبدا تا مقصد تقسیم کرد. مشکل ادغام حمل و نقل غیرقابل تقسیم در مقاله حاضر مرکزی است و در ادامه مورد بحث قرار صدرابار می گیرد.4. مشکل تحکیم حمل و نقل غیرقابل تقسیم .
حمل و نقل کل یک بار بدون تقسیم آن، ردیابی محموله توسط؟
فروشنده و مشتری را تسهیل می کند. در واقع، در بسیاری از شرایط، تقسیم محموله امکان پذیر نیست. حتی اگر اجازه داده شود، نتیجه می تواند از نظر مدیریتی دست و پا گیر باشد و منجر به کابوس مدیر حمل و نقل شود.
- ، زیرا سفارش ها در بسته های متعدد از طریق تحویل های مختلف دریافت می شوند. بارنهارت و همکاران
- (2000)، بلیدونی و بن آمور (2007) به ترتیب به ویژگی تقسیم ناپذیری در کارتن حمل اثاثیه منزل در اصفهان حل یک مشکل تحویل بسته سریع و
- یک مشکل مسیریابی بسته ارتباطی احترام می گذارند. با این حال، نه مقاله صرفهجویی در مقیاس را در نظر
میگیرد و نه بند افزایشی در نرخهای حمل و نقل واحد.با وجود تمرکز بر یک مبدأ واحد، مدل هوانگ و چی (2007) مناسبترین مدل برای مشکل تلفیق ناپذیر حمل و نقل است. بر اساس این حمل اثاثیه اصفهان مدل، ما یک فرمول را از طریق.
یک فرمول مبتنی بر کارتن حمل اثاثیه منزل در اصفهان قوس؟
پیشنهاد میکنیم. مسئله جداشدنی یک نسخه محدود از مسئله sadraabar جریان چند کالایی خطی است که در آن جریان یک کالا (که در این مورد توسط یک جفت مبدا-مقصد تعریف میشود) .
ممکن است تنها از یک مسیر از مبدا تا مقصد؟
استفاده کند. ما همچنین حجم حمل و نقل.
را در در نظر گرفتن وزن قابل شارژ در نظر ؟
می گیریم. ما از i 2 I، j 2 J، k 2 K و p 2 P به.
ترتیب برای نشان دادن محموله ها، پروازها،؟
محدوده وزن و گره ها در شبکه استفاده می کنیم.
بدون دیدگاه