بسته بندی اثاثیه منزل در اصفهان | شرکت حمل اثاثیه منزل دراصفهان | صدرابار | sfahanbar

بسته بندی اثاثیه منزل در اصفهان | شرکت حمل اثاثیه منزل دراصفهان | صدرابار | sfahanbar


بسته بندی اثاثیه منزل در اصفهان | شرکت حمل اثاثیه منزل دراصفهان  | صدرابار  | sfahanbar

عنوان مقاله اسباب كشي منزل
دپارتمان اوج شيد
نويسنده زهرا بهرامي
تعداد كلمات 900 كلمه
زمان مطالعه 9 دقيقه

فهرست مطالب

فروشندگان با توجه به دوره را انتخاب 3 را انتخاب کنید؟

به یک استراتژی انتخاب فروشنده پویا بسته بندی اثاثیه منزل اصفهان !

در سطح پایه، تأثیر استراتژی‌های انتخاب فروشنده بر !

و مقادیر سفارش مرتبط را تعیین می کند. این تصمیما؟

شاخص دوره خرید های فرعی.مقدار xhj از فروشنده h؟

فهرست تصاویر

شکل 1 بسته بندی اثاثیه منزل اصفهان

شکل 2 شرکت حمل اثاثیه منزل اصفهان

فروشندگان با توجه به دوره را انتخاب 3 را انتخاب کنید؟

های t = 1 و 2، یک بسته بندی اثاثیه منزل در اصفهان استراتژی انتخاب فروشنده قابل تحقق ممکن است (a21, a32): فروشنده های h = 1 و 3= کنید h = 1 و 3 ، یا h = 2 و 1 انتخاب کنید و فروشنده h = 1 را جایگزین کنید. h = 2 در t = 2 (شکل 2 را ببینید).شکل را برای t 2. استراتژی شرکت حمل اثاثیه منزل دراصفهان  های انتخاب فروشنده پویا.E. Sucky / کامپیوترها و تحقیقات عملیات 34 (2007) 3638 – 3651 3643شکل 3. کل هزینه های مربوطه استراتژیک.3.1.2. ارزیابی استراتژی های انتخاب فروشنده پویا در سطح بالا. شکل 1 بسته بندی اثاثیه منزل در اصفهان را نشان می دهد.

استراتژی‌های انتخاب بسته بندی اثاثیه منزل در اصفهان فروشنده جایگزین باید از روی هزینه‌های سرمایه‌گذاری و تعویض مورد ارزیابی قرار گیرند. کل هزینه‌های استراتژیک مرتبط TRCtopt(ant) هزینه‌های تعویض و سرمایه‌گذاری ناشی از یک مورچه جایگزین را توصیف شرکت حمل اثاثیه منزل دراصفهان  می‌کند (st-1)، یعنی جریمه‌های قراردادی sadraabar  در صورت خاتمه زودهنگام یک رابطه موجود و همچنین هزینه‌های (مورد انتظار) سرمایه‌گذاری در آموزش، فناوری و توسعه در صورت ایجاد رابطه جدید. این هزینه ها را می توان به عنوان کل هزینه های استراتژیک مربوط.

بسته بندی اثاثیه منزل در اصفهان | صدرابار | sfahanbar

بسته بندی اثاثیه منزل در اصفهان | صدرابار | sfahanbar

شکل 1 بسته بندی اثاثیه منزل در اصفهان

 به یک استراتژی انتخاب فروشنده پویا بسته بندی اثاثیه منزل در اصفهان !

جایگزین نشان داد. با تنزیل کل هزینه های استراتژیک مربوطه، با استفاده از نرخ تنزیل، ترجیحات زمانی خریدار در نظر گرفته می شود. بنابراین، صدرابار  برای هر استراتژی انتخاب فروشنده قابل تحقق (an1, . . . , anT) ارزش فعلی کل هزینه های استراتژیک مربوطه می تواند باشد.محاسبه شرکت حمل اثاثیه منزل دراصفهان  شده به عنوان T (1 بالا (مورچه) (شکل 3 را ببینید).t =1 + )-(t-1) • TRCtدر سطح بالای رویکرد پیشنهادی، استراتژی‌های انتخاب فروشنده جایگزین با سرمایه‌گذاری و هزینه‌های تعویض مربوطه ارزیابی می‌شوند.

با این حال، هر بسته بندی اثاثیه منزل در اصفهان مورچه جایگزین ∈ At (st-1) طرح خاصی از سیستم تامین خریدار را نشان می دهد. علاوه بر مجموع هزینه‌های مربوطه استراتژیک متناظر، تأثیرات تصمیمات انتخاب هر فروشنده و ∈ در (st-1) بر عملکرد میان‌مدت زنجیره تأمین شرکت حمل اثاثیه منزل دراصفهان  باید ارزیابی شود، یعنی در سطح عملیاتی. این کل هزینه های مربوطه عملیاتی با حل مدل چند دوره ای قطعی زیر محاسبه می شوند.3.2. یک مدل پایه قطعدر سطح بالای رویکرد سلسله مراتبی، استراتژی‌های انتخاب فروشنده پویا مدل‌سازی و ارزیابی خواهند شد.

در سطح پایه، تأثیر استراتژی‌های انتخاب فروشنده بر !

عملکرد میان‌مدت بسته بندی اثاثیه منزل در اصفهان ارزیابی خواهد شد. به منظور ایجاد سطح پایه رویکرد سلسله مراتبی برای انتخاب فروشنده استراتژیک، فرض می شود که یک دوره برنامه ریزی t∈ {1, . . . , T } (مثلاً یک سال) در سطح بالا دوره های فرعی (= 1, . . . . , ) را در سطح شرکت حمل اثاثیه منزل دراصفهان  پایه در نظر می گیرد.اینکه آیا یک فروشنده شاغل – که با انتخاب یک مورچه جایگزین ∈ At (st -1) در سطح بالا انتخاب می شود – برای عرضه استفاده می شود یا خیر، بستگی به تقاضاهای خاص گیاه در دوره های فرعی ∈ {1، دارد. . . ، }. فرض کنید. شکل 2 شرکت حمل اثاثیه منزل دراصفهان را نشان می دهد.

dt =(d11, . . . , d1 , . . . , dJ 1, . . . , dJ ) خواسته های بسته بندی اثاثیه منزل در اصفهان دوره t ∈ {1, . . . , T } برای گیاهان خریدار j = 1, . . . ، J و دوره های فرعی = 1، . . . ، . بنابراین، در هر زیر دوره ∈ {1، . . . ، }، خریدار باید تقاضاهای خاص کارخانه را بین فروشندگان شاغل تخصیص دهد، یعنی برای هر کارخانه خریدار، مقدار سفارش برای فروشندگان شاغل باید تعیین شود. توجه شرکت حمل اثاثیه منزل دراصفهان  داشته باشید که با انتخاب یک مورچه جایگزین ∈ در (st-1) خریدار پیوندهای عرضه بالقوه را تعیین می کند. سپس، با استفاده از مدل پایه زیر، خریدار پیوندهای عرضه فعال.

شرکت حمل اثاثیه منزل دراصفهان | صدرابار | sfahanbar

شرکت حمل اثاثیه منزل دراصفهان | صدرابار | sfahanbar

شکل 2 شرکت حمل اثاثیه منزل دراصفهان

 و مقادیر سفارش مرتبط را تعیین می کند. این تصمیما؟

ت (i) توسط بسته بندی اثاثیه منزل در اصفهان زمان‌بندی خاص فروشنده با توجه به تفاوت‌های خریدار محدود می‌شوند. فصلchjcfhjcshjLjlhjفوقcaphدی جیتقاضا در کارخانه خریدار j در دوره فرعی .ظرفیت تولید و عرضه فروشنده h در دوره فرعی . حداقل قرارداد عرضه با فروشنده h.زمان تحویل فروشنده برای عرضه محصول به کارخانه خریدار j. حداکثر زمان قابل قبول شرکت حمل اثاثیه منزل دراصفهان  برای کارخانهخریدار j.قیمت خرید هر واحد از فروشنده h تا کارخانه خریدار j.هزینه معامله ثابت در کارخانه خریدار j مرتبط با استفاده.

از فروشنده h. هزینه بسته بندی اثاثیه منزل در اصفهان نگهداری در واحد ودوره فرعی در کارخانه خریدار j.هزینه هر واحد غیر پذیرفته شده فروشنده در صورتی که خریدار حداقل توافقنامه مقدار عرضه را انجام ندهد.متغیرهای تصمیم گیریمولفه های3644 E. Sucky / تحقیقات کامپیوتری و عملیاتی 34 (2007) 3638 – 3651کارخانه های پراکنده جغرافیایی و (ii) توسط ظرفیت شرکت حمل اثاثیه منزل دراصفهان  تولید و عرضه خاص فروشنده. از نماد زیر استفاده می شود.شاخص شاخص فروشندگان شاغل در دوره t با انتخاب مورچه جایگزین ∈ در (st -1) در.h = 1، . . . ، اچj = 1، . . . ،J سطح بالا.شاخص گیاهان خریدار=1،…، .

شاخص دوره خرید های فرعی.مقدار xhj از فروشنده h؟

به کارخانه ار j در دوره فرعی sadraabar  عرضه شده است.xh مقدار توافق مقدار حداقل عرضه با فروشنده h توسط خریدار انجام نشده است.yhj 1 اگر فروشنده h برای  صدرابار تامین کارخانه j در دوره استفاده شود، 0 در غیر این.

صورت.سطح موجودی invj در کارخانه خریدار j ؟

در دوره فرعی.با نمادهای فوق، فرمول برنامه ریزی.

اعداد صحیح مختلط مدل پایه را می توان به؟

صورت زیر بیان کرد:دقیقهs.t.TRCbase (ant , dt ).

= H J H J J H= 1h = 1 j = 1 cshj • xhj + h = 1 j = 1 cf hj • yhj؟

+ j = 1 chj • invj + h = 1 ch • xh (1)اچ

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *