انواع خودرو های باربری - باربری در اصفهان

انواع خودرو های باربری - باربری در اصفهان صدرا بار


باربری در اصفهان توسط پرسنل مجرب انجام می شود. مهم ترین و بسیار مهم ترین موضوع در جابجایی بارهای سنگین انتخاب کامیون با توجه به نوع بار است. با توجه به رشد صنایع مختلف، نیاز صنعت مادر به صنعت کشتیرانی روز به روز در حال افزایش است. حمل و نقل قطعات سنگین یکی از سخت ترین عملیات در صنعت است. این نیاز به تجهیزات پیچیده، متخصصان حرفه ای و محاسبات دقیق دارد. در این مقاله صدرا بار به بررسی انواع تجهیزات حمل و نقل کالا می پردازیم.

عنوان باربری در اصفهان
نویسنده علی فکریان
دپارتمان اوج شید
تعداد کلمات 1655 کلمه
مدت زمان مطالعه 16 دقیقه

فهرست مطالب

حمل و نقل بارهای سنگین و صنعتی مهمترین موضوع حمل و نقل است

حمل و نقل جاده ای چه چیزی را پوشش می دهد؟

ابعاد و مشخصات کامیون ها و بارهای جاده ای

خدمات مهم حمل بارهای سنگین و تردد در نقاط مختلف

انواع تجهیزات حمل و نقل برای حمل بارهای سنگین و ترافیک

تریلر چادری یک انتخاب ایده آل برای جابجایی وسایل بارگذاری شده

اندازه تریلر چادری بستگی به دو محوره یا سه محوره بودن دارد

تریلر یخچالی برای مواد حساس به مواد غذایی و دما

کامیون های تخت مسطح محبوب ترین نوع وسایل نقلیه بزرگ سیار هستند

نتیجه گیری در مورد انتخاب وسیله نقلیه مناسب برای جابجایی تجهیزات سنگین صنعتی

سوالات متداول در مورد انتخاب، استفاده و اجاره کامیون

فهرست تصاویر

خودرو های حمل و نقل 1حمل و نقل جاده ای

خودرو های حمل و نقل 2تریلر چادری

خودرو های حمل و نقل 3تریلر یخچالی

حمل و نقل بارهای سنگین و صنعتی مهمترین موضوع حمل و نقل است

کرایه حمل اثاثیه صنعتی بستگی به بار و خودرو حمل و نقل دارد. مطالعات عملیاتی دقیق، طراحی زیرساخت های لازم برای کم خطرترین مسیرهای مواصلاتی با خدمات شرکت های معتبر. حمل و نقل بار به صرفه ترین گزینه در هنگام حمل اقلام سنگین یا فوق سنگین از سایر خدمات است.

در حمل و نقل سنگین از انواع تریلر برای بارهای 22 تا 60 تن حمل می شود. تخصص دیگر حمل بارهای سنگین و بسیار سنگین از سراسر ایران به نقاط مختلف می باشد. باربری در اصفهان آماده ارائه خدمات ایمن و با کیفیت به مجریان پروژه های صنعتی می باشد. استفاده از افراد متخصص در بهینه سازی عملیات حمل و نقل، بخش مهمی از جابجایی قطعات صنعتی است.

حمل و نقل جاده ای چه چیزی را پوشش می دهد؟

بارهای ترافیکی بارهایی هستند که سنگین تر و عریض تر از کامیون های معمولی هستند. تردد وسایل نقلیه با اندازه و وزن بیشتر از اندازه یا وزن معمولی تابع مقررات راهنمایی و رانندگی است. بهترین کرایه حمل اثاثیه را از ما بخواهید. باید کارت تردد به آنها داده شود. نمونه ای از حمل و نقل جاده ای را در خودرو های حمل و نقل 1 مشاهده میکنید.

ابعاد و مشخصات کامیون ها و بارهای جاده ای

این بارهای بزرگ و سنگین باید توسط خودروهای مناسب و قدرتمند حمل شوند. این واگن ها بر اساس نوع باری که حمل می کنند متمایز می شوند. کامیون ها دو نوع سنگین و سنگین هستند که به شرح زیر می باشد.

تسمه شکن: طولی از 8 تا 18 متر دارد. این تریلر توانایی جابجایی بارهای فوق سنگین از 16 تا 36 تن را دارد. کرایه حمل اثاثیه بستگی به وسیله نقلیه شما دارد. عرض این نوع کامیون 2.6 تا 3 متر است.

خودرو های حمل و نقل 1حمل و نقل جاده ای

حمل و نقل جاده ای - باربری در اصفهان

حمل و نقل جاده ای – باربری در اصفهان صدرا بار

بوژی: بوژی دارای طول متغیر است و در صورت نیاز می توان آن را بلند یا کوتاه کرد. عرض این کامیون 3 متر است و می تواند تا 96 تن بار را حمل کند.

خدمات مهم حمل بارهای سنگین و تردد در نقاط مختلف

  • تحقیق، طراحی، مشاوره، برنامه ریزی و اجرای پروژه ها. باربری در اصفهان بهترین خدمات حمل و نقل را در اصفهان ارائه می دهد.
  • بارگیری، نگهداری و دانلود خدمات بر اساس شرایط محیطی و نوع دستگاه
  • صدور اسناد حمل و نقل مربوطه و مجوز تردد توسط نهادها و ارگانها
  • انجام عملیات حمل و نقل برای انواع بارهای سنگین و اضافی، تجهیزات و ترافیک
  • ردیابی و پشتیبانی بار و ایجاد یک مسیر ایمن در حین حمل و نقل از مبدا تا مقصد
  • استفاده از ناوگان رانندگان مجرب، تجهیزات پیشرفته و تراکتورهای قدرتمند. کرایه حمل اثاثیه با بهترین ناوگان باری باید مقداری معقول و عادلانه باشد.
  • ارائه طرح های بیمه بر اساس ارزش کالا و تقاضای کارگران

انواع تجهیزات حمل و نقل برای حمل بارهای سنگین و ترافیک

حمل و نقل جاده ای بسته به نوع، وزن و حجم بار دارای تجهیزات و وسایل نقلیه مختلفی می باشد. اما به طور کلی این خودروها عبارتند از:

تریلر چادری یک انتخاب ایده آل برای جابجایی وسایل بارگذاری شده

این نوع تریلر برای جابجایی انواع کالاها در جعبه ها یا کیسه های بزرگ است. باربری در اصفهان با رانندگان باتجربه را از صدرا بار بخواهید. به لطف این اپلیکیشن می توان محصولات عمده را بدون بسته بندی نیز ارسال کرد. بار را با کمک تسمه یا زنجیر در تریلر چادر نگه می دارند. تریلر چادر از دو طرف به طور همزمان بارگیری می شود. در صورت سر خوردن سقف تریلر، گزینه بارگیری از بالا نیز برای بارهای طولانی تر امکان پذیر است. نمونه ای از این نوع تریلر را در خودرو های حمل و نقل 2 مشاهده میکنید.

مهمترین ویژگی و مزیت تریلر چادری نصب بار در داخل محوطه چادر می باشد. بهترین کرایه حمل اثاثیه در اصفهان را با صدرا بار تجربه کنید. بار در چادر بدون آسیب در اطراف خود می باشد. همچنین پس از بسته شدن چادر امکان دریافت کالا از خارج وجود ندارد. به همین دلیل استفاده از تریلر چادری یکی از بهترین انتخاب ها برای صادرات و حمل بار می باشد. چادرهای تریلر دو نوع (سقف ثابت و جانبی) و (سقف کشویی و جانبی) هستند. در حالت کشویی سهولت و سرعت بارگیری و تخلیه نسبت به حالت ثابت بیشتر است. باربری در اصفهان با استفاده از خودروهای نیسان در سطح شهر انجام می شود.

خودرو های حمل و نقل 2تریلر چادری

تریلر چادری - باربری در اصفهان

تریلر چادری – باربری در اصفهان صدرا بار

اندازه تریلر چادری بستگی به دو محوره یا سه محوره بودن دارد

به صورت کلی اندازه تقریبی آن به شرح زیر است:

طول (mm): حدود 12220 تا 13740 (طول نفوذ حدود 11800 تا 13670)

عرض (میلی متر): تقریباً 2550 (عرض بار 2480)

ارتفاع (میلی متر): تقریباً 4050 (ارتفاع بارگیری 2700)

حجم: تقریباً (93 متر مکعب)

sadraabar.ir دارای کادر باربری باتجربه و ناوگان حمل و نقل به روز و مدرن است.

تریلر یخچالی برای مواد حساس به مواد غذایی و دما

برای حمل کلیه کالاهایی که حمل و نقل آنها دارای شرایط دمایی است از واگن های یخچال دار استفاده می‏شود. کرایه حمل اثاثیه با تریلر برای جابجایی از کرایه انواع وانت ها بیشتر است. دمای این تریلر از دمای 25 درجه تا منفی 40 درجه سانتیگراد متغیر است. با این تریلر می‏توان انواع مختلفی از محصولات مانند مواد غذایی و فرآورده های منجمد را حمل کرد. نمونه ای از تریلر یخچالی را در خودرو های حمل و نقل 3 مشاهده میکنید.

اندازه تریلرهای یخچال دار بسته به دو محور یا سه محور بودن متفاوت است. از جمله بسته به سازنده اما ابعاد تقریبی به شرح زیر است:

طول (mm): حدود 12220 تا 13600 (طول درج حدود 11800 تا 13400)

عرض (میلی متر): تقریباً 2550

ارتفاع (میلی متر): حدود 4050 (ارتفاع 2500)

ظرفیت: تقریباً (86 متر مکعب)

خودرو های حمل و نقل 3تریلر یخچالی

تریلر یخچالی - باربری در اصفهان

تریلر یخچالی – باربری در اصفهان صدرا بار

باربری در اصفهان در شهر برای حمل بار به کامیون های خیلی بزرگ نیاز ندارد.

کامیون های تخت مسطح محبوب ترین نوع وسایل نقلیه بزرگ سیار هستند

تریلرهای تخت متداول ترین نوع تریلرها هستند که علیرغم تنوع محدود، می توانند طیف وسیعی از بار را حمل کنند. مهمترین ویژگی کف، عدم وجود دیوار در اطراف آن است.

این امکان دسترسی به کل سطح مورد نیاز برای بارگذاری را فراهم می کند. اغلب موارد حجیم یا سنگین با ارتفاع غیر استاندارد همراه با تخت حمل می شود. حمل و نقل کانتینری یک محصول حجیم و حجیم است که برای این منظور بسیار رایج است.

کرایه حمل اثاثیه به همراه نکات بسته بندی و ایمن سازی بار محاسبه می شود. اقلامی مانند میلگرد، تیرآهن، قطعات فولادی سازه در شاخه های 12 متری با استفاده از فوم ساخته می شود. تریلر کفی عمدتاً در دو سایز 12.6 و 13.7 متری موجود است و کف این تریلرها از چوب یا ورق فولادی تقویت شده و توپر می باشد.  sadraabar.irارائه دهنده خدمات باربری در استان اصفهان می باشد.

نتیجه گیری در مورد انتخاب وسیله نقلیه مناسب برای جابجایی تجهیزات سنگین صنعتی

هنگام جابجایی ابزار و تجهیزات صنعتی سنگین، انتخاب وسیله حمل و نقل مناسب اهمیت دارد. باربری در اصفهان در حین رسیدگی به دارایی ها تمامی جنبه های مهم را در نظر می گیرد. زیرا اگر خودروی بزرگ و قدرتمندی را انتخاب کنید، هزینه اضافی خواهید پرداخت. عکس این مورد نیز مناسب نیست. زیرا اگر ماشین ضعیفی را انتخاب کنید و آن را کرایه کنید، نمی‏توانید ابزار و وسایل خود را حمل کنید. به طور کلی انتخاب وسیله نقلیه بر عهده شرکت حمل و نقل می باشد.

سوالات متداول در مورد انتخاب، استفاده و اجاره کامیون

  • برای حمل و نقل سنگین از چه وسایلی استفاده می شود؟

پاسخ: در حمل و نقل سنگین از انواع تریلر برای بارهای 22 تا 60 تن حمل می شود. کرایه حمل اثاثیه با این نوع وسایل گرانتر است.

  • حمل و نقل ترافیکی جاده ای چیست، چه تفاوتی با دیگر حمل و نقل ها دارد؟

پاسخ: بارهای حمل و نقل به بارهایی گفته می شود که سنگین تر و بزرگتر از کامیون های استاندارد هستند. ابعاد و وزن حمل و نقل وسایل نقلیه بیش از ابعاد یا وزن استاندارد تابع مقررات راهنمایی و رانندگی است.

  • محبوب ترین روش حمل و نقل چیست؟

پاسخ: 15

برای مطالعه نکات جابجایی یخچال می توانید به مقاله جابجایی یخچال و استفاده از آن در سایت sadraabar.ir مراجعه کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *