شاخص - باربری در اصفهان

شاخص - باربری در اصفهان صدرا بار


باربری در اصفهان میتواند از کار های تخصصی باشد. نحوه حمل یخچال به پهلو و جابجایی آن در هنگام جابجایی بسیار مهم است. کوچکترین ضربه ممکن است باعث از کار افتادن یخچال شود. در این مقاله از صدرا بار در مورد نکات جابجایی یخچال ها صحبت می‏کنیم. جابجایی یخچال Side-by-Side، نحوه حمل یخچال از پله ها، یخچال ساید بای ساید ال جی و سامسونگ.

عنوان باربری در اصفهان
نویسنده علی فکریان
دپارتمان اوج شید
تعداد کلمات 1738 کلمه
مدت زمان مطالعه 17 دقیقه

فهرست مطالب

نحوه حمل یخچال ساید بای ساید با استفاده از پتو

نکاتی برای انتخاب سمت مناسب برای جابجایی یخچال ها

چند ساعت بعد از جابجایی یخچال باید روشن شود؟

چند ساعت قبل از جابجایی یخچال خاموش شود؟

بهتر است یخچال ها را از پله ها بالا ببرید

ابزار های مورد استفاده در حمل و نقل یخچال

نتیجه گیری و قیمت حمل و ارسال یخچال های ساید بای ساید

سوالات متداول در مورد حمل انواع وسایل و یخچال ها

فهرست تصاویر

جابجایی یخچال 1باز کردن درب ها

جابجایی یخچال 2محافظ یخچال

جابجایی یخچال 3حمل صحیح یخچال

نحوه حمل یخچال ساید بای ساید با استفاده از پتو

با توجه به قیمت بالای یخچال ساید بای ساید حمل و جابجایی یخچال ساید بسیار حساس است. هزینه حمل بار برای وسایل مختلف متفاوت است. این امر اهمیت استفاده از نیروهای ماهر و آموزش دیده را دو چندان می کند. یخچال فریزرهای ساید بای ساید بزرگ پس از حمل و نقل احتمال آسیب دیدن بدنه و له شدن بالایی دارند. استفاده از ابزارهایی مانند پتو و همچنین تکنیک ها می‏تواند ورود ایمن کالاهای حساس به خانه شما را تضمین کند. برای مطالعه مقاله های دیگر در حوزه بار بری به sadrabaar.ir مراجعه کنید.

یکی از ترفندهای لازم، باز کردن درب یخچال و فریزر است. به حمل راحت تر یخچال های ساید بای ساید و بزرگ کمک می‏کند. هزینه حمل بار به نوع خودرو نیز بستگی دارد. به همین دلیل بهتر است هنگام اعزام پرسنل حمل اثاثیه، تکنسین فنی کارخانه سازنده یخچال فریزر نیز مبدأ اعزام شود. تا قبل از پایین آمدن از پله یا آسانسور درها را باز کرده و بسته بندی کند. البته بسیاری از پرسنل حمل و نقل کار باز کردن یخچال را خودشان انجام می دهند. نمونه ای از انجام این کار را در جابجایی یخچال 1 مشاهده میکنید.

اگر می خواهید خودتان این کار را انجام دهید، بهتر است آموزش ساده ای برای این کار ببینید. برای باز کردن درب یخچال دوو به مقاله نحوه باز کردن درب یخچال ساید بای ساید دوو مراجعه کنید. باربری در اصفهان از شرکت های فعال در حوزه باربری است. باز کردن درب یخچال از ایجاد هرگونه خط و خش روی درب یخچال جلوگیری می کند. پس از نصب یخچال در آشپزخانه جدید، مجدداً از تکنسین فنی شرکت درخواست کنید. درها را ببندد و پریزها را در جای خود قرار دهد. البته ساید بای ساید هنوز آماده استفاده نیست. پس از اتمام کار باید حداقل شش ساعت ساید بای ساید را بدون حرکت رها کرد و سپس روشن کرد. برای کم کردن هزینه حمل بار میتوانید وسایل کوچک را با استفاده از خودرو شخصی جابجا کنید.

جابجایی یخچال 1باز کردن درب ها

جدا کردن درب های یخچال - باربری در اصفهان

جدا کردن درب های یخچال – باربری در اصفهان صدرا بار

نکاتی برای انتخاب سمت مناسب برای جابجایی یخچال ها

1) حمل و نقل یخچال در تمامی مراحل حمل باید بصورت عمودی انجام شود. دلیل: در قسمت موتور کمپرسور یخچال از روغن های خاصی برای روانکاری و خنک سازی موتور استفاده می شود. اگر کمپرسور یخچال به صورت زاویه دار قرار گیرد، روغن کمپرسور وارد لوله های گاز مبرد یخچال می‏شود. این امر باعث مسدود شدن مسیر می شود. باربری در اصفهان را با صدرا بار تجربه کنید. گاز و در نتیجه فشار به کمپرسور بسیار بالا خواهد بود.

2) هنگام جابجایی یخچال جانبی درب های یخچال باید پس از جابجایی مجدداً جدا شده و مونتاژ شوند. اولا درب های ساید بای ساید یخچال حساس ترین قسمت یخچال مخصوص خانم ها می باشد. متاسفانه قسمت اول یخچال که به دلیل بی احتیاطی در حمل و نقل خراب می شود. وزن یخچال ساید بای ساید به طور متوسط 200 کیلوگرم است. هزینه حمل بار بین شهری بسیار با هزینه حمل در داخل شهر متفاوت است. بیش از 30 درصد این وزن را درب های یخچال ساید تشکیل می دهند. باز کردن درها باعث کاهش وزن و حمل و جابجایی آن می شود.

3) حداقل تا 2 ساعت بعد از جابجایی یخچال را روشن نکنید.

4) سیم برق یخچال جانبی را حتما به محافظ جریان ولتاژ یخچال جانبی وصل کنید. دلیل: برق شهر معمولاً نوسانات زیادی دارد و اگر به این نکته مهم توجه نکنید متاسفانه کمپرسور یخچال می سوزد. باربری در اصفهان به دلیل وجود ترافیک در شهر میتواند کار مشکلی باشد. جهت مطالعه مقاله های بیشتر به sadraabar.ir مراجعه کنید. نمونه ای از محافظ یخچال را در جابجایی یخچال 2 مشاهده میکنید.

چند ساعت بعد از جابجایی یخچال باید روشن شود؟

کاربران سوالات زیادی در حمل یخچال می پرسند. مثل «چند ساعت بعد از اسباب کشی یخچال را روشن کن» یا «چند ساعت بعد از اسباب کشی یخچال را روشن کن». یا «چند ساعت بعد از جابجایی یخچال باید روشن شود». در پاسخ به این سوال که چند ساعت بعد از جابجایی یخچال باید برق را روشن کنیم؟ این بستگی به این دارد که یخچال در حین ترا چقدر کج شده باشد. هزینه حمل بار وسایل خانگی با هزینه حمل وسایل دیگر متفاوت است.

جابجایی یخچال 2محافظ یخچال

محافظ یخچال - باربری در اصفهان

محافظ یخچال – باربری در اصفهان صدرا بار

چند ساعت قبل از جابجایی یخچال خاموش شود؟

بهتر است 24 ساعت قبل از جابجایی یخچال آن را خاموش کنید تا سیستم آن آماده جابجایی باشد. گاهی اوقات ممکن است بخواهید یخچال را با ماشین شخصی خود جابجا کنید. یا فضای کافی برای حمل یخچال به صورت ایستاده وجود ندارد. در پاسخ به این سوال که آیا امکان حمل یخچال کشیده وجود دارد؟ بله، اما بهتر است این کار را نکنید. باربری در اصفهان با کادر مجرب آماده ارائه خدمات باربری است. در صورت جابجایی، یخچال باید 24 ساعت پس از جابجایی خاموش باشد. لطفاً دفترچه راهنمای یخچال را برای حمل یخچال دراز کشیده بخوانید و حتماً با نماینده یخچال خود تلفنی صحبت کنید. سازندگان یخچال توصیه می کنند آن را در حالت خوابیده حرکت ندهید. شما میتوانید برای دریافت خدمت باربری به وبسایت sadrabaar.ir مراجعه کنید. نمونه ای از حمل صحیح یخچال را در جابجایی یخچال 3 مشاهده میکنید.

بهتر است یخچال ها را از پله ها بالا ببرید

برای حمل یخچال روی پله می‏توان آن را به صورت معکوس پایین یا بلند کرد. حمل یخچال از نزدیک سخت تر است. هزینه حمل بار میتواند در شهر های مختلف متفاوت باشد. به طور کلی توصیه می کنیم برای حمل ساید بای ساید از روی پله کابینت ساز ماهر استخدام کنید. به تنهایی ساید بای ساید را حمل نکنید زیرا ممکن است حادثه ای رخ دهد. ممکن است بتوانید اجاق گاز یا ماشین لباسشویی را از پله ها بالا ببرید. اما یخچال ساید بای ساید تنها چیزی است که افراد عادی نمی‎توانند حرکت دهند.

جابجایی یخچال 3حمل صحیح یخچال

جابجایی یخچال - باربری در اصفهان

جابجایی یخچال – باربری در اصفهان صدرا بار

در حمل و نقل حرفه ای از طناب و برزنت مخصوص حمل جانبی استفاده می‏کنند. با توجه به تجربه ما برای انجام اسکیدینگ به 3 کارگر ماهر و متعهد نیاز است. زیرا گاهی لازم است ساید بای ساید با جعبه آن حمل شود تا خارج از گارانتی نباشد. بنابراین وجود مقوا بالا رفتن از پله ها را دشوارتر می کند. برای باربری در اصفهان میتوانید از وسایل باربری مختلف و یا حتی از خودرو شخصی خود استفاده کنید. برای جابجایی هرچه صحیح یخچال در کشو حداقل به 3 نفر نیاز است. البته اگر سفر اسباب کشی آسان باشد گاهی برای صرفه جویی در هزینه ها بدون بسته بندی در کنار یک نفر حرکت می کنند که توصیه نمی‏شود. جهت استفاده از خدمات باربری به وبسایت صدرا بار مراجعه کنید.

ابزار های مورد استفاده در حمل و نقل یخچال

برخی از ابزارهای باربر یخچال عبارتند از: چرخ دستی، چرخ اهرمی، چرخ یخچال، سه چرخه پله و وسایل دیگر. بهترین راه برای جابجایی یخچال، قرار دادن آن روی چرخ است. شما مجبور نیستید وزن سنگین این وسیله برقی را تحمل کنید و به بدنه یخچال نیز آسیبی وارد نمی شود. هزینه حمل بار بسته به نوع بار متنوع است. ممکن است بتوانید این غرفه ها را در فروشگاه های سخت افزار اجاره کنید. اگر قصد دارید این وسیله را از پله ها پایین بیاورید، حتما آن را با طناب به یخچال وصل کنید. تا مشکلی برای یخچال در شیب پله پیش نیاید. مزیت این پایه ها این است که نصب یخچال در کامیون را برای شما آسان می کند.

نتیجه گیری و قیمت حمل و ارسال یخچال های ساید بای ساید

حقوق کارگر حمل و نقل جانبی به این شرح محاسبه می شود: زمانی که یخچال جزء وسایل است: اگر قصد جابه جایی دارید و یخچال جانبی جزء وسایل شماست. هزینه ارسال یخچال جانبی جدا از سایر اقلام دریافت می شود. حقوق پایه کارگر 150000 تومان زیر 3 ساعت. از طرفی برای هر طبقه مبلغ 40000 تومان برای یخچال ساید دریافت می شود. حمل یخچال زیر 12 فوت تا طبقه چهارم رایگان است، پس از آن هر کارگر 30 هزار تومان دریافت می‏کند. باربری در اصفهان را با sadrabaar.ir تجربه کنید.

در نهایت هزینه باز و بسته شدن ساید بای ساید بسته به تعداد درب 120-180 هزار تومان می باشد. برای اینکه بفهمید یخچال چند فوتی است می توانید به دفترچه راهنمای یخچال مراجعه کنید. یا میتوانید عرض، ارتفاع و عمق یخچال را بر حسب سانتی متر اندازه بگیرید، ضرب و تقسیم بر 27000 کنید.

سوالات متداول در مورد حمل انواع وسایل و یخچال ها

  • چطور بفهمیم یخچال چند فوت است؟

پاسخ: می توانید به دفترچه راهنمای یخچال مراجعه کنید. یا میتوانید عرض، ارتفاع و عمق یخچال را بر حسب سانتی متر اندازه بگیرید، ضرب و تقسیم بر 27000 کنید. دانستن این مورد برای برآورد هزینه حمل بار بسیار مهم است.

  • چرا بهتر است یخچال را از راه پله ها بالا برد؟

پاسخ: زیرا ابعاد یخچال های مختلف معمولا متفاوت اند. مخصوصا یخچال های ساید ابعاد بزرگی دارند که نمیتوان با آسانسور آن ها را جابجا کرد. برای حمل یخچال روی پله می‏توان آن را به صورت معکوس پایین یا بلند کرد. حمل یخچال از نزدیک سخت تر است.

  • برای حمل یخچال ها از چه ابزار هایی استفاده میشود؟

پاسخ: برخی از ابزارهای باربر یخچال عبارتند از: چرخ دستی، چرخ اهرمی، چرخ یخچال، سه چرخه پله و وسایل دیگر. بهترین راه برای جابجایی یخچال، قرار دادن آن روی چرخ است.

شما میتوانید برای مطالعه در مورد صرفه جویی زمان هنگام اثاث کشی به مقاله صرفه جویی در زمان مراجعه کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *